استقلال- نفت مسجد سلیمان/ تجدید دیدار با مربی سابق

امشب(سه شنبه) ورزشگاه آزادی میزبان تقابل حساس فرهاد مجیدی با محمود فکری، سرمربی حال حاضر و سابق استقلال خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال از ساعت ۲۱:۱۵ امشب سه شنبه - ۲۹ تیر ماه - در استادیوم آزادی میزبان شاگردان محمود فکری، سرمربی خود در نیم فصل نخست هستند. شاگردان مجیدی پس از برد روحیه بخش مقابل پرسپولیس در ضربات پنالتی، حالا در شرایطی که سهمیه غیرمستقیم آسیا را برای خود تثبیت کرده‌اند، امیدوارند با لغزش سپاهان در دو هفته پیش رو، در دیدار پایانی لیگ رده دومی را از آن خود کنند. آن سوی میدان اما نفتی‌های مسجد سلیمان حال و روز مساعدی ندارند و در صورت شکست مقابل استقلال، بعید نیست ذوب‌آهن را بالای سرشان در جدول ببینند.

روزهای خوش پسران آبی در پس مشکلات همیشگی

آبی‌های پایتخت این روزها اگر چه باز هم با همان مشکلات همیشگی مدیریتی دست و پنجه نرم می‌کنند اما نتایج این هفته‌هایشان لااقل برای هواداران استقلال کاملاً رضایت بخش بوده است. تیم فرهاد مجیدی از ۸ مسابقه اخیر خود، ۶ پیروزی و تنها دو تساوی به دست آورده که یکی از همین تساوی‌ها نیز مصادف با بردشان در ضیافت پنالتی‌ها برابر پرسپولیس است. آن‌ها نه تنها جواز حضور در نیمه نهایی جام حذفی را به دست آوردند که با تثبیت سومی، حضورشان در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کردند که البته با قهرمانی در جام حذفی می‌تواند این سهمیه نصف و نیمه برایشان حکم صعود مستقیم را داشته باشد.

استقلال - نفت مسجد سلیمان/ تجدید دیدار با مربی سابق

با این حال مشکلات همچنان اردوگاه آبی را رها نکرده است. کادر فنی و بازیکنان استقلال با احمد مددی، مدیرعامل این باشگاه دچار اختلاف هستند و درگیری‌هایشان به انظار عمومی و رسانه‌ها نیز کشیده شده است و باید منتظر ماند که آخر سر مددی از مدیرعاملی کنار خواهد رفت یا مجیدی باز هم برکنار می‌شود؟

انقلاب در انقلاب!

نارضایتی اعضا تیم استقلال به میان هواداران آن‌ها نیز کشیده شد. همین موضوع باعث حضور پرتعدادشان در تمرین روز یکشنبه تیم شد که البته برد شهرآورد در تجمع آن‌ها بی تأثیر نبود. با این وجود تمرین استقلال در زمین مجموعه انقلاب بیشتر به حرکتی نمادین و به منظور رساندن صدای اعتراض بازیکنان و مربیان آبی‌ها به گوش مردم بود. آن‌ها اگر چه در این جلسه تمرینی پا به توپ نشدند اما با مصاحبه علیه مدیریت و اسپانسر حرف‌های ناگفته جالبی را بر زبان آوردند و حتی گفتند باشگاه قصد برکناری مجیدی در صورت شکست دربی را داشته است.

جدال حیثیتی برای فکری، سرنوشت‌ساز برای نفت

درست اواخر تابستان سال قبل بود که محمود فکری نساجی را ۲۰ روز مانده به آغاز فصل جدید رها کرد و با ماشین آبی معروفش به باشگاه استقلال آمد تا کار خودش به عنوان سرمربی را استارت بزند. او سکان هدایت آبی‌پوشان را نیم فصل در اختیار داشت و بالاخره تیم را در رده سوم تحویل داد و برکنار شد رده سومی که هنوز پا برجا است.

استقلال - نفت مسجد سلیمان/ تجدید دیدار با مربی سابق

محمود فکری پس از جدایی از استقلال، سرمربی نفت MIS شد و توانست آغاز خوبی در این تیم داشته باشد. نفتی‌های مسجد سلیمان در شرایطی به فکری اعتماد کردند که نیم فصل اول را با مجتبی حسینی به خوبی طی کردند اما با فسخ یکطرفه این سرمربی، به ناچار مجبور به تعویض سرمربی شدند. شاگردان فکری هر چه نیم فصل دوم را خوب شروع کردند، در ادامه دچار افت شده و نتایج برایشان به گونه‌ای رقم خود که حالا می‌توان آن‌ها را یکی از گزینه‌های سقوط دانست.

نفت مسجد سلیمان اکنون ۲۹ امتیازی است و در رده سیزدهم جدول رده بندی جا خوش کرده است. با این حال آن‌ها شب مهمی را در آزادی طی می‌کنند چرا که نبرد مستقیم ذوب آهن و نساجی می‌تواند تأثیر به سزایی در جایگاه‌شان در پایان هفته بیست و هشتم لیگ برتر داشته باشد.

کد خبر 508408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.