صداقت: با انگیزه بالا مقابل ذوب بازی می‌کنیم

مربی تیم فوتبال نساجی امیدوار است که فردا مقابل ذوب‌آهن به سه امتیاز برسند.

به گزارش ایمنا، مصطفی صداقت در نشست خبری قبل از دیدار ذوب‌آهن و نساجی اظهار کرد: خوشحال هستیم که دوباره در شهر تاریخی اصفهان حضور پیدا کردیم. با تیم ریشه‌دار ذوب‌آهن که ساختار مطلوبی دارد و از کادر فنی خوبی بهره می‌برد، مسابقه داریم، اما با انگیزه بالا به این شهر سفر کرده‌ایم.

وی ادامه داد: متأسفانه شرایط مسابقه فردا طوری است که هر دو تیم جدا از جایگاه جدولی، باید با یکدیگر مبارزه کنند، اما همه می‌دانند که جایگاه جدولی نساجی و ذوب‌آهن در این رتبه نیست.

مربی تیم فوتبال نساجی افزود: همینطور که همیشه گفته‌ایم و «الهامی» نیز بارها تاکید کرده‌، ما بازی به بازی تا آخرین ثانیه لیگ برتر مبارزه می‌کنیم؛ حتی تمرین به تمرین پیش می‌رویم تا شرایط فوتبالی خودمان را بهبود ببخشیم و وضعیت جدولی را بهبود ببخشیم، حتی اگر شده یک رتبه در جدول بالا برویم، بی‌شک بازیکنان، کادر فنی و مجموعه تیم نساجی این تلاش را انجام می‌دهند تا وضعیت تیم روز به روز بهتر بشود.

وی درباره غایبان تیم نساجی در دیدار با ذوب‌آهن، گفت: در مسابقات گذشته گفته‌ایم شرایط جدولی اصلاً اجازه نمی‌دهد به نقاط ضعف خودمان فکر کنیم؛ اگر بازیکنی را بخاطر مصدومیت یا محرومیت نداریم، به دنبال بهترین نتیجه هستیم.

صداقت تاکید کرد: فردا دو باشگاه نساجی و ذوب‌آهن با یکدیگر بازی می‌کنند، نه نفرات و قطعاً با تمام توان وارد زمین می‌شویم و اگر بازیکنی را در اختیار نداشته باشیم، بازیکنان جایگزین به نحو احسن کارشان را انجام می‌دهند.

کد خبر 508395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.