ذوب آهن_ نساجی مازندران/ به تساوی فکر نکن!

ذوب آهن و نساجی مازندران در مسابقه‌ای حساس با هم پیکار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی مازندران امشب از ساعت ۱۵/‏۲۱ در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در فولاد‬ شهر با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که جایگاهشان در جدول باعث شده کسب سه امتیاز این بازی ارزش بسیار زیادی برایشان داشته باشد. با توجه به شکست سایپا در هفته گذشته مقابل استقلال و امتیازگیری نساجی و ذوب‌آهن، شاگردان مجتبی حسینی فرصت دارند تا با کسب امتیاز در خانه خود جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیده و فاصله خود را با سایپا که بعد از ماشین سازی کاندیدای دیگر سقوط است حفظ کرده یا حتی بیشتر کنند.

وضعیت دو تیم

تیم ذوب‌آهن در حال حاضر با بیست و شش امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد. با حضور مجتبی حسینی در ذوب‌آهن آنها شرایط بهتری پیدا کردند و اکنون در سه هفته مانده به پایان مسابقات در رتبه‌ای هستند که می‌توانند با نتیجه گرفتن در بازی‌های پیش رو حضورشان در لیگ را قطعی کنند. ذوب‌آهن در بازی قبلی خود در لیگ برتر به مصاف نفت مسجدسلیمان، دیگر رقیب خود رفت و در یک بازی خارج از خانه پیروزی ۳-۲ را کسب کرد. اکنون آنها در خانه می‌کوشند تا با یک پیروزی برابر نساجی، وضعیت خودشان را بهتر کنند.

در سوی دیگر نساجی مازندران قرار دارد. تیم شمالی کشور که وضعیت خوبی دارد اما برای این که درگیر حواشی نشود نیازمند آن است تا در بازی‌های باقیمانده خود نتیجه خوبی بگیرد. نساجی در حال حاضر بیست و نه امتیاز دارد و دوازدهم است. ساکت الهامی نیز با حضورش وضعیت خوبی در قائمشهر رقم زد و آنها نیز برای بقا در لیگ به سه امتیاز این بازی به شدت نیازمند هستند. نساجی در آخرین بازی لیگ برتری خود با پدیده دیدار کرد و با عملکرد خوبش موفق به کسب سه امتیاز شد. حال آخرین قدم‌ها برای بقا باید برداشته شود و ساکت الهامی می‌داند که باید خیال خود و هواداران نساجی را خیلی زود راحت کند. بدون شک امروز بازی زیبایی خواهیم دید.

ذوب آهن_ نساجی مازندران/ به تساوی فکر نکن!

مساوی به درد نخور!

این بازی برای تیم‌هایی که در منطقه خطر قرار دارند، بازی بسیار مهمی محسوب می‌شود. اگر ذوب‌آهن بتواند حریفش را شکست دهد و نفت مسجدسلیمان جلوی استقلال امتیاز از دست بدهد می‌تواند جای نساجی را در رده دوازدهم بگیرد. نساجی هم در صورت برد در این بازی باید منتظر باخت مس رفسنجان به صنعت نفت باشد تا اگر شاگردان ربیعی شکست خوردند، تیم قائمشهری یک پله در جدول صعود کند.

مساوی این بازی به نفع هیچ کدام از دو تیم نیست و باید دید تقابل شاگردان حسینی و الهامی برنده خواهد داشت یا نه.

شارژ مالی نساجی‌ها برای بقا

تیم نساجی مازندران پس از پشت سر گذاشتن یک فصل بسیار دشوار و پر فراز نشیب، با در پیش گرفتن یک روند بسیار خوب طی چند ماه اخیر با ساکت الهامی در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ بیستم، بقای خود را قطعی کرد.

این تیم هفته گذشته موفق شد پدیده را در قائمشهر یک بر صفر شکست داده و جشن بقا بگیرد. شاگردان ساکت الهامی در شرایطی فردا در دیداری حساس به مصاف ذوب‌آهن خواهند رفت که میزان دریافتی شأن در این فصل به ۸۰ درصد رسیده است.

مدیران باشگاه نساجی با توجه به شرایط حساس مسابقات و البته موفقیتی که بازیکنانشان رقم زده و به کابوس سقوط پایان دادند، بخش دیگری از رقم قرارداد آنها را پیش از بازی فردا مقابل ذوب‌آهن پرداخت کردند تا میزان دریافتی آنها به ۸۰ درصد برسد.

همچنین پاداش برد حساس مقابل پدیده که منجر به قطعی شدن بقای نساجی در لیگ برتر شد به حساب بازیکنان نساجی واریز شد تا آنها با روحیه‌ای بالا در بازی امروز مقابل ذوب‌آهن حضور پیدا کنند.

ذوب آهن_ نساجی مازندران/ به تساوی فکر نکن!

بازی مهم با قضاوت فغانی!

با تصمیم کمیته داوران و موافقت فغانی قرار بر این شده است که تا پایان اقامت موقت او در ایران چند دیدار لیگ برتر را نیز سوت بزند. با اعلام اسامی داوران بازی‌های این هفته لیگ، فغانی قضاوت دیدار حساس ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران را عهده دار شده است. دیداری که به لحاظ بقای دو تیم ذوب‌آهن و نساجی در لیگ از اهمیت خاصی برخوردار است و بی‌شک دلیل انتخاب فغانی برای این بازی از سوی کمیته داوران همین موضوع بوده است.

کد خبر 508394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.