پارس جنوبی بوشهر ۵  صنعت فرش حداد ۱/ تیر دروازه مانع به گل رسیدن یاران نادری شد

تیم فوتبال صنعت فرش حداد بعد از یک هفته استراحت در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی به مصاف پارس جنوبی رفت که بازی را با نتیجه پنج بر یک واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز دوشنبه _ ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۰_ تیم فوتبال صنعت فرش حداد در هفته سوم و دومین بازی خود در لیگ برتر فوتبال ساحلی از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر به مصاف پارس جنوبی رفت که این دیدار با پیروزی پنج بر یک پارس جنوبی به پایان رسید.

دیدار تیم‌های پارس جنوبی بوشهر و صنعت فر حداد

در دقیقه یک بازی مصطفی کیانی گل اول پارس را روی یک غافلگیری وارد دروازه صنعت فرش حداد کرد. دقیقه پنج سعید پیرامون روی یک ضربه خطا دروازه پارس جنوبی را باز کرد تا تایم اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در تایم دوم بازی و دقیقه شش شوتی به سمت دروازه صنعت فرش حداد زده شد که در بین راه تغییر جهت داد و علاوه بر دریافت ناقص حسن سهرابی، بازیکن پارس جنوبی از فرصت استفاده کرد و توپ سرگردان را وارد دروازه فرش حداد کرد. صنعت فرش حداد در تایم دوم سه موقعیت گلزنی داشت که با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد و در نهایت این تایم با نتیجه دو بر یک به سود پارس جنوبی بوشهر به اتمام رسید.

پارس جنوبی بوشهر ۵ _ ۱ صنعت فرش حداد/ تیر دروازه مانع به گل رسیدن یاران نادری شد

در تایم سوم دقیقه هفت مصطفی کیانی بازیکن ملی پوش پارس جنوبی شوتی به سمت دروازه صنعت فر حداد زد که با برخورد به بازیکنان تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد. بوشهر در دقیقه ۱۰ بازی توسط قیچی برگردان مسلم مسیگر برای چهارمین بار دروازه صنعت فرش حداد را باز کرد.

در ثانیه‌های پایانی بازی بازیکنان فرش حداد در محوطه جریمه خطا کردند و گل پنجم پارس جنوبی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا بازی با نتیجه پنج بر یک به سود تیم پارس جنوبی به پایان برسد.

پارس جنوبی بوشهر ۵ _ ۱ صنعت فرش حداد/ تیر دروازه مانع به گل رسیدن یاران نادری شد

کد خبر 508391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.