شهرداری کرج گزارش عملکرد در قالب ویدئوهای یک دقیقه‌ای را به شهروندان ارائه می‌دهد

شهردار کرج گفت: بیش از ۳۳ ماه از حضور بنده در شهرداری کرج می‌گذرد و در این ماه‌ها با تلاش و همت همکارانم اتفاقات بزرگی در شهرمان رقم خورد. از افتتاح پروژه‌های مختلف در شهر(شنبه‌های نو، اتفاق نو) تا پیشرفت قابل توجه در ابرپروژه‌های مترو و بزرگراه شمالی کرج که در چند قدمی افتتاح قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی کمالی زاده در اینستاگرام خود نوشت:

"سلام همراهان با محبت
بیش از ۳۳ ماه از حضور بنده به عنوان خادم مردم عزیز شهر در شهرداری کرج می‌گذرد و در این ماه‌ها با تلاش و همت همکارانم اتفاقات بزرگی در شهرمان رقم خورد.

از افتتاح پروژه‌های مختلف در شهر (شنبه‌های نو، اتفاق نو) تا پیشرفت قابل توجه در ابرپروژه‌های مترو و بزرگراه شمالی کرج که در چند قدمی افتتاح قرار دارند؛ البته در این مسیر کاستی‌هایی هم وجود داشت که اگر وجدان را حَکم ماجرا سازیم به روشنی درمیابیم که در این شرایط اقتصادی کشور و مشکلاتی همچون بیماری کرونا و فقدان نقدینگی، فرزندان شما در مجموعه مدیریت شهری توانستند با دعای خیر شما و مشارکت خیرخواهانه‌تان، در اداره‌ی شایسته شهر توفیق داشته باشند.

از امشب گزارش عملکرد شهرداری کرج در قالب ویدئوهای یک دقیقه‌ای با توجه به حوزه‌های مختلف کاری و مأموریتی این مجموعه به سمع و نظر شما عزیزان خواهد رسید.
مثل همیشه منت گذاشته مطالب این صفحه را دنبال کنید و اینجانب را از نظرات خود بهره‌مند سازید. "

شهرداری کرج گزارش عملکرد در قالب ویدئوهای یک دقیقه‌ای را به شهروندان ارائه می‌دهد

کد خبر 508379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.