بازار ارز دیجیتال امروز ۲۸ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین در حرکت خود به سمت ۳۲ هزار دلار درگیر مقاومت ۳۱ هزار ۷۰۰ دلار شد همچنان نشانه‌ای از ریزش وجود ندارد اما در صورت مشخص شدن روند نزولی، احتمال ریزش تا سطح ۳۱ هزار ۱۰۰ دلار وجود دارد، پیش بینی می‌شود روند خنثی در بیت کوین همچنان ادامه دار باشد.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ دوشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۳۲ هزار و ۶۲ دلار، رشد ۱.۶۶ درصدی
  • اتریوم هزار و ۹۷۶ دلار
  • بایننس کوین ۳۰۴ دلار و ۸۹ سنت
  • کاردانو یک دلار و ۲۰ سنت
  • دوج کوین ۱۹ سنت
  • ریپل ۵۹ سنت
  • پولکادات ۱۲ دلار و ۶۳ سنت
  • یونی سواپ ۱۶ دلار و ۹۷ سنت
  • بیت کوین کش ۴۴۸ دلار و ۷۱ سنت
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۸ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین

تحلیل ۲۶ تیر ماه

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۸ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین در تایم فریم یک ساعته در یک کانال نزولی قرار دارد و این کانال تا زمانی که از سقف شکسته نشود احتمال شکل‌گیری روند صعودی در آن وجود ندارد البته در این روند کوتاه مدت می‌تواند موج‌های صعودی را از خود نشان دهد، با تثبیت در محدوده ۳۱ هزار دلار احتمال یک موج صعودی کوتاه تا ۳۲ الی ۳۳ هزار دلار وجود دارد.

تحلیل ۲۷ تیر ماه

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۸ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

مطابق با تحلیل روز گذشته بیت کوین توانست به سطح ۳۲ هزار دلار برسد، در همین نقطه شاهد چند مقاومت کوچک است اگر بتواند این مقاومت‌ها را پشت سر بگزارد می‌تواند تا سطح ۳۳ الی ۳۴ هزار دلار نیز رشد کند.

(تحلیل‌ها نظر تحلیلگر بوده و مبنای معاملات شما نباید قرار بگیرد، سلب مسئولیت)

تحلیل ۲۸ تیر ماه

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۸ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین در حرکت خود به سمت ۳۲ هزار دلار درگیر مقاومت ۳۱ هزار ۷۰۰ دلار شد همچنان نشانه‌ای از ریزش وجود ندارد اما در صورت مشخص روند نزولی احتمال ریزش تا سطح ۳۱ هزار ۱۰۰ دلار وجود دارد.

پیش بینی: روند خنثی در بیت کوین همچنان ادامه خواهد داشت.

اخبار مهم

جی‌پی مورگان و یو بی اس در حال تدوین استراتژی سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در ارز دیجیتال هستند

به گزارش استریت، بانک جی پی مورگان چیس JPMorgan Chase آمریکا و بانک سوئیسی یو بی اس UBS در حال تدوین استراتژی برای سرمایه‌گذاری صندوق‌های پوشش ریسک دارای ارز دیجیتال هستند. این دو غول بانکی به دنبال آن هستند تا با استفاده از صندوق سرمایه‌گذاری در سایر صندوق‌ها Fund of funds در هج فاندهایی که در پرتفوی خود ارز دیجیتال دارند، سرمایه‌گذاری کنند. گفتنی است که صندوق سرمایه‌گذاری در سایر صندوق‌ها، نوعی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک هستند که به جای خرید سهام، اوراق قرضه یا دیگر رده‌های دارایی؛ در صندوق‌هایی که آن دارایی‌ها را در پرتفوی خود دارند، سرمایه‌گذاری می‌کنند.

شکایت کاربران از بایننس به دلیل قطعی این پلتفرم در ماه مه

سازمان خدمات مالی مالت اعلام کرد بایننس اجازه فعالیت در این کشور را ندارد.

سازمان خدمات مالی مالت در اخطاریه‌های جدیدی که صادر کرده، یک بار دیگر تاکید کرده که صرافی بایننس مجاز به فعالیت در این کشور نیست. صرافی بایننس پس از ترک چین در سال ۲۰۱۷، به ژاپن نقل مکان کرد، اما به زودی مجبور شد ژاپن را هم ترک کند. پس از آن اما همواره اعتقاد بر این بوده است که دفتر مرکزی این صرافی در مالت مستقر است. نهاد ناظر بر بخش مالی این کشور در فوریه سال ۲۰۲۰ نیز اطلاعیه مشابهی منتشر و اعلام کرد که این صرافی حق فعالیت و داشتن دفتر در مالت را ندارد.

جوزف موسکات، نخست وزیر سابق مالت که به دنبال تبدیل این کشور به هاب بلاک‌چین جهان بود، در آن زمان از این صرافی استقبال کرد. در سال ۲۰۱۸ هم صرافی بایننس با بورس اوراق بهادار مالت همکاری‌هایی داشت. با این حال بایننس می‌گوید بر پایه اصول تمرکز زدایی، هیچ دفتر مرکزی ندارد.

نماینده مجلس پاراگوئه: روز بزرگ بیت کوین فرا رسیده است

کارلیتوس رخالا، نماینده کنگره پاراگوئه که چند وقتی است به نامی آشنا برای بیت کوینرها تبدیل شده، امروز در صفحه توئیتر خود نوشت که روز بزرگ فرا رسیده است. او در ادامه هم نوشته که آینده، همین حالاست و در انتهای توئیت نیز هشتگ بیت کوین زده است. به نظر می‌رسدتوییت او به دنبال لو رفتن بخش‌هایی از پیش نویس لایحه ارز دیجیتال پاراگوئه است که رخالا مسئول تدوین آن بوده است. پاراگوئه از سال ۲۰۱۹ به دنبال قانون‌گذاری درباره بیت کوین است و آقای رخالا پس از پذیرش ارز دیجیتال برتر بازار به عنوان پول قانونی در السالوادور، از اجرای چنین طرحی در پاراگوئه حمایت کرد. هر چند در هفته‌های گذشته از این موضع خود عقب نشینی کرد

صفحات لو رفته از پیش نویس این لایحه نشان می‌دهد که هدف آن بیشتر متمرکز بر تنظیم و قانون‌گذاری استخراج بیت کوین و معاملات ارز دیجیتال است. رخالا هدف این لایحه را ارتقا نوآوری می‌داند. با این حال برخی از نمایندگان بیت کوینر مجلس این کشور، لایحه رخالا را بسیار ضعیف و بد می‌دانند

یک استارت‌آپ استرالیایی با همکاری شرکت ویزا کارت اعتباری بیت کوین صادر می‌کند

استارت‌آپ استرالیایی کریپتو اسپند CryptoSpend روز چهارشنبه اعلام کرد که شرکت ویزا Visa در حال تأیید اجازه صدور کارت‌های اعتباری بیت کوین برای این استارتاپ است. بنیان‌گذاران کریپتو اسپند در مصاحبه با استرالیا فایننشال ریویو گفته‌اند که این کارت‌ها توسط شرکت پرداخت محلی نوواتی صادر شده و انتظار می‌رود تا پایان هفته جاری تاییدیه ویزا را نیز دریافت کنند.

مطابق گزارش نشریه فایننشال ریویو، دارندگان این کارت‌های اعتباری می‌توانند با استفاده از بیت کوین، اتریوم، توکن ریپل و بیت کوین کش در فروشگاه‌ها خرید خود را انجام دهند. گفتنی است که ارز دیجیتال این کارت‌های اعتباری توسط شرکت متولی دارایی دیجیتال بیت‌گو BitGo نگهداری می‌شود.

بنیان‌گذار دوج کوین: ارزهای دیجیتال توسط «یک کارتل قدرتمند» از افراد ثروتمند کنترل می‌شوند

جکسون پالمر، هم‌بنیان‌گذار دوج کوین، در یک رشته توئیت طولانی ناامیدی خود نسبت به صنعت ارزهای دیجیتال را ابراز کرده و نوشته است که این فضا به رغم ادعای غیر متمرکز بودن، توسط «یک کارتل قدرتمند» از ثروتمندان کنترل می‌شود.وی همچنین عنوان کرده است: «صنعت ارزهای دیجیتال شبکه‌ای از روابط مرموز تجاری و اینفلوئنسرها و رسانه‌های مزدور را به کار می‌برد تا جو «سریع پولدار شدن» را برای دریافت پول از افراد ساده‌لوح و درمانده ایجاد کند.

پالمر می‌گوید ارز دیجیتال یک فناوری به شدت راست‌گرا و ابر سرمایه دارانه است که با عقاید شخصی وی هیچ سنخیتی ندارد. او در ادامه اظهار کرده است که ارزهای دیجیتال تنها برای غنی‌تر کردن ثروتمندان و طبقات بالای جامعه ساخته شده‌اند و بدترین بخش از نظام سرمایه‌داری را نمایندگی می‌کنند. جکسون پالمر همچنین در پایان گفته است که دیگر هرگز در هیچ بحثی در این زمینه مشارکت نخواهد کرد.

رئیس فدرال رزور: قانون‌گذاری استیبل کوین‌ها باید تشدید شود

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا، در مجلس نمایندگان این کشور عنوان کرد که باید قوانین شدیدتری برای استیبل کوین‌ها وضع و با آن‌ها همچون سپرده‌های بانکی رفتار شود. وی خاطرنشان کرد که قوانینی مشابه با سپرده‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازار پول برای استیبل کوین‌ها وجود ندارد. او در ادامه اظهار داشت: «اگر قرار باشد که آن‌ها [استیبل کوین‌ها]، بخش مهمی از سیستم پرداخت باشند، پس به یک چهارچوب قانونی مناسب برایشان نیاز داریم که اکنون وجود ندارد.»

رشد ۵۰ درصد بیت کوین‌های تولیدی بیت‌فارم بعد از ممنوعیت‌های چین

توان تولید شرکت کانادایی بیت‌فارم که در زمینه استخراج بیت کوین فعالیت می‌کند، بعد از اعمال ممنوعیت‌ها در چین دو برابر شده است. این واحد برق‌آبی استخراج بیت کوین مدعی شد ۱.۵ درصد از توان پردازش شبکه را در اختیار دارد و بیش از ۹۹ درصد برق خود را از منابع تجدید پذیر تأمین می‌کند. این شرکت در ۱۴ جولای اعلام کرد در نیمه نخست سال جاری میلادی ۱۳۵۷ بیت کوین استخراج کرده است. بیت‌فارم پیش‌بینی می‌کند در ماه جولای بیش از ۴۰۰ بیت کوین استخراج کند؛ این تعداد دو برابر بیت کوین‌های استخراج‌شده در ماه ژانویه است و نسبت به ۳۶۵ بیت کوین به دست آمده در ماه ژوئن بیش از ۵۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۸ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 508373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.