فراخوان معرفی نامزد تصدی شهردار بندرعباس

عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس از آحاد مردم خواسته است تا اول مردادماه شهردار مدنظر خود را معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یعقوب دبیری‌نژاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"بسمه تعالی
محضر مردم شریف بندرعباس
باسلام
احتراماً، با عنایت به اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف شورای شهر در آغاز هر دوره، انتخاب شهردار می‌باشد و نظر به تأثیر مستقیم این موضوع با آسایش روحی و جسمی چهار سال آینده شهروندان، با همکاران عزیزم در شورای شهر ششم راهکارهای معرفی بهترین گزینه‌های ممکن جهت معرفی به صحن شورا جهت کسب رأی اعتماد را بررسی نمودیم و در نهایت تصمیم بر آن شد تا هر کدام از همکاران دو نفر از بهترین گزینه‌های مدنظرشان را جهت بررسی سوابق و صلاحیت لازم، و در نهایت رأی گیری از میان آنها، به صحن شورا معرفی نمایند.

با عنایت به اینکه، معرفی و رأی اعتماد به اصلح‌ترین گزینه را امانتی از سوی همشهریان عزیزم می دانم، و جهت دوری نمودن از هر گونه جهت گیری سیاسی و اغراض شخصی، تصمیم بر آن گرفتم تا دو گزینه پیشنهادی خودم را، همچون رویه جاری برای گزینش شهرداران برخی کلانشهرهای کشور از طریق فراخوان انتخاب نمایم.

لذا بدینوسیله از همه داوطلبینی که برای معرفی به صحن شورای شهر بر اساس آئین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار مصوب ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ هیئت وزیران حائز شرایط داوطلبی هستند، درخواست دارم سوابق تحصیلی، شغلی و اجتماعی خود را منضم به سرفصل‌های برنامه اجرایی مدنظرشان، حداکثر تا اول مرداد ماه به آدرس ایمیل اینجانب dabiri_65@yahoo.com ارسال نمایند تا در نهایت دو نفر از داوطلبین جهت بررسی توان اجرایی و مدیریتی به عنوان گزینه‌های مدنظر اینجانب به صحن شورا معرفی گردند.

ضمناً، اسامی و سوابق ارسالی سایر افراد نزد اینجانب کاملاً محرمانه خواهد بود و پس از انتخاب شهردار، کلیه مدارک دریافتی به جهت حفظ جایگاه و شأن داوطلبین گرامی معدوم خواهد شد. "

کد خبر 508345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.