بارش‌های رگباری در جنوب اصفهان ادامه دارد

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: جوی نسبتا ناپایدار طی امروز در اصفهان پیش‌بینی می‌شود و آسمان در این مدت نیمه ابری است و در نیمه جنوبی احتمال بارش‌های پراکنده و رعد و برق وجود دارد.

نوید حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز در استان اصفهان، اظهار کرد: در این مدت در اکثر مناطق، آسمان صاف تا کمی ابری است و در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتاً پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به بارش‌های پراکنده در اصفهان، اضافه کرد: امروز در برخی مناطق به ویژه مناطق جنوبی استان احتمال بارش‌های رگبارهای وجود دارد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۳۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: کاشان با دمای ۴۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

هنرمند با اشاره به بارش‌های پراکنده در استان اصفهان، افزود: در ۲۴ ساعته گذشته در مهیار حدود ۱۲ میلی‌متر، زرین‌شهر پنج میلی‌متر و شهرضا ۱۲ میلی‌متر بارش تا اوایل وقت صبح امروز داشته‌ایم و سایر مناطق نیز کمتر از یک میلی‌متر بوده است.

کد خبر 508304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    2 0
    کدوم بارش ... چرا دروغ میگی ...