گزارش کلوپ از مصدومان لیورپول

بحران مصدومیت فصل گذشته قرمز های آنفیلد را بسیار آزار داد و حالا زمان این بحران تقریباً به سر رسیده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی تیم لیورپول اطمینان خاطر دارد که دو مدافع انگلیسی تیمش یعنی جو گومز و ترنت الکساندر آرنولد می‌توانند در زمان مناسب به ترکیب تیمشان اضافه شوند و سرخ‌ها را بعد از مدت‌ها همراهی کنند.

کلوپ در آستانه برگزاری بازی‌های پیش فصل تیمش در خصوص مصدومان گفته است: ماتیپ و فن دایک دو مصدوم خط دفاعی ما هستند که البته هر کدام از آن‌ها شرایط متفاوتی دارند اما مطمئنم که وضعیت ماتیپ بهتر است. او می‌تواند در اولین دیدار پیش فصل نیز برای ما بازی کند.

وی افزود: ترنت هم شرایط خوبی دارد و او به همراه جو گومز از بازیکنانی هستند که بازگشتشان به شرایط مساعد بسیار کمک کننده خواهد بود البته من باید صحبتی با دپارتمان پزشکی باشگاه داشته باشم و وضعیت ترنت را جویا شوم. شاید او بتواند در بازی‌های آتی به جمع ما اضافه شود.

سرمربی لیورپولی‌ها خاطرنشان کرد: بازیکنان مصدوم ما در تمرینات و دوران ریکاوری خود بسیار خوب عمل کرده‌اند و از این بابت ما مدت‌ها صبر کرده‌ایم تا آن‌ها دوباره به زمین بازی بازگردند. حالا فکر می‌کنم که زمان عجله کردن نیست و می‌توانیم چند روز بیشتر صبر کنیم تا در بهترین حالت دوباره تازه بهبود یافته‌ها را در اختیار داشته باشیم.

تیم لیورپول با هدایت یورگن کلوپ، فصل گذشته شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشت چرا که تقریباً تمامی بازیکنان اصلی این تیم در خط دفاع دچار مصدومیت‌های طولانی مدت شدند و بحران عجیبی را برای مربی آلمانی ایجاد کردند. بدون شک کلوپ درس بزرگی گرفته و به هیچ وجه نمی‌خواهد شرایط سال گذشته برای او تکرار شود به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که هم لیورپول مدافعان بیشتری را در میان بازیکنان خود داشته باشد و هم کلوپ کمی در استراتژی‌های دفاعی خود تغییر ایجاد کند.

کد خبر 508299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.