راه‌اندازی ۱۵ ایستگاه بهداشتی عرضه دام زنده در اصفهان + لیست کشتارگاه‌ها

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از راه‌اندازی ۱۵ ایستگاه بهداشتی عرضه دام زنده در این کلانشهر خبر داد و گفت: به مناسبت عید قربان ذبح دام فقط در کشتارگاه‌های مجاز بلامانع است و با افرادی که در این روز اقدام به فروش دام زنده یا کشتار دام در سطح شهر کنند برخورد قانونی می‌شود.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن عید سعید قربان و ممنوع بودن ذبح دام در سطح شهر ۱۵ ایستگاه بهداشتی عرضه دام زنده در این روز راه‌‎اندازی می‌شود که از ساعت هفت صبح تا بعد از ظهر فعال خواهد بود.

وی با بیان این که فعالیت ۱۵ ایستگاه بهداشتی عرضه دام زنده مورد تأیید دامپزشکی است، تاکید کرد: با توجه به تصمیمات ستاد کرونا به مناسبت عید قربان، دام تنها در کشتارگاه‌های تحت نظر اداره کل دامپزشکی کشتار می‌شود و در هر محلی غیر از کشتارگاه‌های مجاز ممنوع است همچنین شهروندان می‌توانند نذورات ذبحی خود را در مکان‌های اعلام شده تحویل دهند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: چنانچه در روز عید قربان افرادی در سطح شهر اقدام به فروش دام زنده یا کشتار دام در محل‌های غیرمجاز کنند، نیروهای پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری برخوردهای قانونی را انجام خواهند داد، البته هماهنگی‌های لازم با سازمان دامپزشکی، اداره بهداشت و اداره اماکن انجام شده است.

به گزارش ایمنا، لیست ایستگاه‌های عرضه دام زنده در شهر اصفهان به شرح زیر است:

راه‌اندازی ۱۵ ایستگاه بهداشتی عرضه دام زنده در اصفهان + لیست کشتارگاه‌ها

کد خبر 508296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.