خودکفایی شهرداری تالش با تولیدات داخلی

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تالش گفت: شهرداری در این دوره با تولید سطل‌های زباله توری و دریچه روی پل‌ها و کانال‌های آب در کارگاه خود به خودکفایی رسیده است.

نامیار سکوتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: معاونت خدمات شهری از بهمن ماه سال گذشته در کارگاه تولیدی پارک موتوری شهرداری در منطقه راهنما محله با استفاده از آهن آلات ضایعاتی و بازیافتی، تولید سطل‌های زباله توری در ابعاد مختلف و دریچه روی پل‌ها و کانال‌های آب را آغاز کرد.

وی ادامه داد: در این مدت ۷۰ عدد سطل زباله در ابعاد کوچک، بزرگ و متوسط با استفاده از ضایعات فلزی به صورت باکیفیت تولید شده و در کوچه و معابر محلات برای استفاده شهروندان نصب شده و تعدادی از سطل‌های گالوانیزه نیز تعمیر و بازسازی شده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تالش افزود: قیمت هر عدد از این سطل‌های زباله در بازار به طور میانگین ۳۰ میلیون ریال است که با تولید آن در شرایط فعلی تحریم حدود ۲۵ میلیون ریال برای شهرداری صرفه‌جویی اقتصادی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر سطل‌های زباله، دریچه روی پل‌ها و کانال‌های آب شهر در کارگاه امانی شهرداری تولید شده و بدون نیاز به کمک پیمانکار بخش خصوصی، در نقاط مورد نیاز نصب شده است.

به گزارش ایمنا، شهر هشت‌پر یا تالش مرکز شهرستان تالش با حدود ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 508254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.