پلیس دوچرخه‌سوار نماد فرهنگ‌سازی حمل و نقل پاک است

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: راه‌اندازی پلیس دوچرخه‌سوار و احداث ۷۷۷ کیلومتر مسیر دوچرخه ایمن در کلانشهر اصفهان نشان از توجه مسئولان و حمایت پلیس از حمل ونقل پاک در راستای داشتن هوا، شهر و جامعه سالم و بدون خودروی تک‌سرنشین است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با پیگیری پلیس و مشارکت شهرداری اصفهان، از محل ماده ۱۰۸ قانون برنامه ششم توسعه، تجهیز ناوگان خودرویی و موتوری پلیس راهور کلانشهر اصفهان انجام شد.

وی در خصوص تعداد این ناوگان افزود: ۱۶ دستگاه خودروی پژو ۲۰۷، ۲۲ دستگاه موتورسیکلت و ۲۰ دستگاه دوچرخه به ناوگان خودرویی پلیس راهور اضافه شد.

پلیس دوچرخه‌سوار نماد فرهنگ‌سازی حمل و نقل پاک است

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: هدف از تجهیز ناوگان مذکور تسهیل در عبور و مرور، کاهش تصادفات و افزایش رضایتمندی شهروندان است.

وی با بیان این که پلیس دوچرخه‌سوار نماد فرهنگ‌سازی حمل و نقل پاک است، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی پلیس دوچرخه‌سوار و احداث ۷۷۷ کیلومتر مسیر دوچرخه ایمن نشان از توجه مسئولان و حمایت پلیس از حمل ونقل پاک در جهت داشتن هوا، شهر و جامعه سالم و بدون خودروی تک سرنشین است.

سرهنگ محمدی با بیان این که رعایت قوانین حتی با دوچرخه ضروری و مانع آسیب دیدن دوچرخه‌سواران است، افزود: دوچرخه سواری باعث هوشیاری، شادابی و سلامت بیشتر نیروی پلیس است و با این که پلیس راهور به‌روزترین خودروها را در اختیار دارد اما این اقدام پلیس راهور اصفهان در راستای ترویج فرهنگ حمل و نقل پاک و تحقق شعار "هوای اصفهان را داریم" است.

پلیس دوچرخه‌سوار نماد فرهنگ‌سازی حمل و نقل پاک است

کد خبر 508246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.