هشدار سازمان سنجش درباره کلاهبرداری در آستانه کنکور ارشد ۱۴۰۰

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به فعالیت افراد و موسسات سودجو و کلاهبردار در آستانه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ هشدار داد.

به گزارش ایمنا، فاطمه زرین آمیزی اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام برگزاری آزمون مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ بعضاً مشاهده می‌شود برخی از افراد و مؤسسات سودجود و کلاهبردار با انجام تبلیغات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با ادعای واهی دسترسی به سوالات آزمون، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: از متقاضیان درخواست می‌شود در نهایت هوشیاری و مراقبت از گرفتار شدن در دام این شیادان، هرگونه خبر و یا مورد مشکوک در این زمینه را از طریق شماره تلفن‌های ۳۶۱۸۲۱۵۲-۰۲۶ و ۳۶۱۸۲۱۵۱-۰۲۶ و آدرس الکترونیکی hefazatazmon@sanjesh.org به ستاد خبری اداره کل حراست سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: به متقاضیان اعلام می‌کنیم این سازمان هیچ گونه فعالیتی در کانال‌های اطلاع‌رسانی (تلگرام، اینستاگرام) ندارد و متقاضیان جهت کسب اطلاعات لازم و دسترسی به اطلاعیه‌های صادره می‌توانند از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان، نشریه الکترونیکی پیک سنجش و یا کانال‌های اطلاع رسانی داخلی سروش، آی گپ، گپ، بله و ایتا به آدرس‌های مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایند.

منبع: ایسنا

کد خبر 508231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.