پیشرفت ۵۰ درصدی مجتمع کارگاهی شهرداری شیرین سو

شهردار شیرین سو از پیشرفت ۵۰ درصدی احداث مجتمع کارگاهی شهرداری شیرین‌سو خبر داد و گفت: علیرغم تنگناهای مالی که اکثر شهرداری‌ها با آن مواجه هستند و نیز با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور سعی داریم پروژه‌های خود را تا پایان دوره پنجم شورای اسلامی تکمیل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی موسوی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" پیشرفت ۵۰ درصدی مجتمع کارگاهی شهرداری شیرین‌سو

در حاشیه بازدید از روند احداث پروژه مجتمع کارگاهی شهرداری:

شهرداری شیرین‌سو علیرغم تنگناهای مالی که اکثر شهرداری‌ها با آن مواجه هستند و با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور سعی دارد پروژه‌های خود را تا پایان دوره پنجم شورای اسلامی تکمیل کند یا به پیشرفت قابل قبولی برساند.

با توجه لزوم ایجاد درآمد پایدار، تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری و عمران و آبادانی شهر، ایجاد اشتغال پایدار و نیز برای افزایش سرانه تولیدی محصولات کارگاه‌های شهرداری اقدام به احداث مجتمع کارگاهی کرد.

اشتغال در پیشرفت و آبادانی شهرها اهمیت دارد. شهرداری بر اساس مسئولیت اجتماعی که بر عهده دارد اهتمام ویژه‌ای به مسئله اشتغال داشته و تکمیل و راه‌اندازی مجتمع کارگاهی می‌تواند در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی شهر نقش داشته باشد.

اجرای پروژه مجتمع کارگاهی شیرین‌سو ماه قبل کلنگ زنی شد که با گذشته مدت زمان اندک و از محل منابع داخلی شهرداری از پیشرفت خوبی برخوردار است.

فونداسیون و اسکلت بندی و نیز بخش عمده دیوارکشی مجتمع انجام شده و مجموعه شهرداری تلاش دارد تا به زودی این پروژه نیز به اتمام رسیده و به بهره‌برداری برسد

ضمن تقدیر از همکاری مردم شیرین‌سو در انجام پروژه‌های عمرانی؛ امروز اگر شهرداری شیرین‌سو موفق به اجرای پروژه‌های متعددی در شهر شده یا پروژه تحویل شده در سایه حمایت و همکاری مردم شریف و نجیب شیرین‌سو صورت گرفته است که جا دارد از همه آنها تقدیر و تشکر کنم. "

پیشرفت ۵۰ درصدی مجتمع کارگاهی شهرداری شیرین سو

پیشرفت ۵۰ درصدی مجتمع کارگاهی شهرداری شیرین سو

کد خبر 508211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.