اصلا درک نمی کنم ذوب آهن به دسته پایین‌تر برود/ بازی با نساجی ۶ امتیازی است

گاندوها نسبت به هفته‌های اخیر وضعیت بهتری در لیگ برتر دارند آن‌ها فردا در دیداری حساس به مصاف نساجی مازندران می روند که این دیدار می تواند سرنوشت بقای یا سقوط سه تیم قعرنشین را مشخص کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعد از برد گاندوها برابر نفت مسجد سلیمان حاشیه امن کمی برای سبزپوشان اصفهانی فراهم شد تا آنها با وضعیت مناسب‌تری برابر نساجی قرار بگیرند. بازی با نساجی یکی از مهم‌ترین دیدارهای این فصل شاگردان حسینی است و آنها می‌توانند با برد در این دیدار برای بقا در لیگ برتر آماده شوند. دیدار حساس ذوبی‌ها با نساجی مازندران بهانه‌ای شد تا با وحید محمد زاده کاپیتان و مدافع گل زن گاندوها گفت و گویی انجام دهیم که شرح آن را در ادامه می‌خوانید:

برد خوبی برابر نفت مسجد سلیمان داشتید اما در نیمه دوم شرایط برایتان کمی سخت شد از این دیدار بگو

بازی قبلی شرایط خود را داشت. هوا خیلی گرم بود ما هم تحت فشار بودیم تا در این دیدار سه امتیاز را بگیریم. در اکثر مواقع بازی سعی کردیم توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم و خیلی بهتر از آنها بودیم. سه هیچ جلو بودیم و کمی احساس راحتی کردیم و همین احساس امنیت کردن کار دستمان داد. در اثر اتفاقات ساده دو گل دریافت کردیم اما دقایق آخر با عملکرد خوب و در دست داشتن میدان توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

فردا دیدار مهمی برابر نساجی دارید و به نوعی سرنوشت ذوب آهن برای بقا مشخص خواهد شد

اگر بتوانیم برابر حریف پیروز شویم ماندن‌مان قطعی می‌شود. این بازی برایمان ۶ امتیازی است و چون دیدار تیم‌های قعر جدول حساب می‌شود به جرأت می‌توانم بگویم مهم‌ترین مسابقه لیگ امسال دیدار با این تیم خواهد بود. با تمرکز بالایی راهی میدان می‌شویم تا بتوانیم نتیجه مدنظر را کسب کنیم تا برای هفته‌های آتی حرف و حدیثی نباشد.

در این فصل علاوه بر حضور در خط دفاعی گلزن هم ظاهر شده‌ای، در دیدار با سایپا گل بسیار حساسی را به ثمر رساندی

به واسطه چندین سال حضورم در ذوب آهن تعصب خاصی روی تیم دارم و اصلاً نمی‌توانم درک کنم که تیم‌مان بخواهد به دسته پایین‌تر برود. در دیدار با سایپا هم می‌توانستیم حریف را به راحتی در فولاد شهر ببریم اما با اتفاقی که برای شهاب افتاد همه چیز بهم ریخت و از راه دور گل خوردیم اما بعد از گل کل تیم تمرکز و تلاش خوبی برای به ثمر رساندن گل کرد. من هم مثل دیگر بچه‌ها تلاش کردم و در یکی از ارسال‌ها که سانتر خوبی از مهرداد قنبری انجام شد که سعی کردم به محوطه حریف نفوذ کنم و همان توپ را گل کردم البته در بازی فردا با نساجی هم سعی می‌کنم همین طور ظاهر شوم و اگر کار گره خورد حتماً می‌توانید روی ضربات سرم حساب باز کنید. (با خنده)

از شهاب گردان صحبت کردی، این روزها از فوتبال دور است در خصوص گلر با تجربه تیم‌تان چه نظری داری؟

متأسفانه اتفاقاتی که در خصوص داوری برایمان افتاده، مجموعه تیم را بهم ریخته است. وقتی داور وسط در صحنه‌ای کارت زرد می‌دهد و به واسطه داور چهارم که از صحنه دور است نظرش عوض می‌شود به هر حال هر بازیکنی باشد برآشفته می‌شود. با این که کارت قرمز درست بود اما این رفتارها و تعویض کارت باعث شد کاسه صبر شهاب لبریز شود و آن اتفاقات رخ داد. شهاب رزومه درخشانی در فوتبال کشورمان دارد. هیچ وقت مشکل اخلاقی یا انضباطی نداشته است و اگر کمیته انضباطی می‌خواهد رأیی صادر کند باید این موارد را هم در نظر بگیرد. در واقع رأی آنها به گونه‌ای نباشد که این بازیکن با تجربه و زحمت کش فوتبالش با محرومیت سنگین تمام شود. امیدوارم کمیته انضباطی تمام حواشی این بازی را در نظر بگیرد. شهاب بعد از قاسم حدادی فر بازیکن با تجربه تیم است و نمی‌خواهیم او را از دست بدهیم.

حالا مهدی امینی گلر دوم تیم درون دروازه ایستاده است و باید هماهنگی زیادی با مدافعان و به ویژه شما داشته باشد

مهدی گلر خوش آتیه‌ای است که پتانسیل بالایی دارد. در رده‌های ملی کار کرده و نسبت به سنش در تیم‌های سطح بالایی حضور داشته است. با وجود سن پایینش نمی‌شود گفت تجربه کمی دارد بلکه می‌تواند روند خوب خود را در ذوب آهن طی کرده و به تیم مان کمک کند.

و اما حرف آخر...

تمام تلاش‌مان را برای پیروزی در زمین انجام خواهیم داد. امیدوارم در بازی فردا بهترین اتفاقات برای ذوب آهن رقم بخورد و بتوانیم با کسب سه امتیاز بازی را تمام کنیم.

کد خبر 508156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.