قایدی: انگار مدیران باشگاه از بردن داربی ناراحت بودند

مهاجم استقلال گفت: انگار مدیران باشگاه ناراحت بودند که داربی را بردیم و نمی‌دانم واقعا چه بگویم و برای تیم بزرگی مثل استقلال عجیب است.

به گزارش ایمنا، مهدی قایدی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) استقلال اظهار کرد: حرف همه بازیکنان یکی است اما به هر حال با روحیه بدی به تمرین امروز آمدیم، چون نیاز به تبریک و احترام داشتیم. دو هفته پیش آمدند و گفتند مشکلات را حل می‌کنیم اما اکنون بحث‌مان پول نیست. ما فقط امکانات و احترام می‌خواستیم و امروز آنقدر همه ناراحت بودند که تصمیم گرفتیم تمرین نکنیم و اکنون هم بهترین موقع برای این کار بودیم.

او ادامه داد: انگار ناراحت بودند که داربی را بردیم و نمی‌دانم واقعاً چه بگویم و برای تیم بزرگی مثل استقلال عجیب است. من به عشق هواداران و اسم استقلال داریم اینجا بازی می‌کنیم. اگر تیم دیگری بودیم این اتفاقات رخ نمی‌داد. من هم باید به فکر آینده خانواده‌ام باشم. قرارداد امسال من ۹۰۰ میلیون است و همه می‌دانند اما دلم برای بازیکنانی می‌سوزد که ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون قرارداد دارند و هر روز از کرج می‌آیند.

مهاجم استقلال تصریح کرد: ۵ درصد می‌دهند تا بگویند ما پول دادیم. بحث من پول نیست اما خیلی قول دادند. بحث من احترام است و باوجود اینکه ۴۰ روز دیگر با الهلال بازی داریم و قرارداد برخی از بازیکنان‌مان دارد تمام می‌شود، تکلیف مشخص نیست.

او درخصوص مذاکره با تیم فوتبال الغرافه بیان کرد: با من صحبتی نشده اما از اروپا و قطر پیشنهاد دارم. باشگاه باید برای من تصمیم بگیرد و امیدوارم تصمیم خوبی بگیرند، چون آینده‌ام دست باشگاه است.

منبع: ایسنا

کد خبر 508153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.