مجیدی: می‌خواستند جای من مربی دیگری بیاورند

سرمربی باشگاه استقلال امروزدر حاشیه تمرین این تیم که با اعتصاب بازیکنان برگزار نشد، دست به افشاگری زد و گفت: برخی افراد در استقلال به دنبال آوردن مربی دیگری جای من بودند.

به گزارش ایمنا، فرهاد مجیدی امروز در حاشیه تمرین استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همیشه در استقلال مشکلات وجود داشته و خواهد داشت اما مشکلاتی که مشاهده می‌کنم غیر قابل باور است، برنامه‌ای هدفمند است که استقلال از بین برود.

وی افزود: بازیکنان استقلال شرایط روحی و روانی تمرین ندارند، این شرایط برای هواداران خوب نیست، اعضای جدید هیات مدیره جدید باشگاه استقلال ایده‌های خوبی دارند.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: اسپانسر استقلال به دنبال آوردن مربی دیگری در استقلال بود؛ بعد هم می‌گویند فوتبال شخص‌گرا شده است، من باید بگویم در فوتبال حرفه‌ای اسپانسر برای یک تیم مربی و بازیکن انتخاب نمی‌کند.

مجیدی تصریح کرد: یکی از دوستان من گفته تا ساعت ۵ صبح دنبال فرد دیگری برای سرمربیگری استقلال بودیم؛ معاون وزیر و احمد مددی مدیرعامل باشگاه هم موافق این موضوع بودند اما شخص وزیر ورزش موافقت نکرده است.

وی تاکید کرد: مدیر حامی مالی استقلال در سربرگ این شرکت نوشت من تمام هزینه‌های گابریل پین را پرداخت می‌کنم؛ من که به حساب حرف مددی با مربی تیم ملی ایتالیا صحبت نکردم بلکه روی حساب مدیر اسپانسر و آنچه نوشته بود این کار را انجام دادم؛ اما به یکباره وی گفت یک ریال هم نمی‌دهد و دیگر هزینه‌های باشگاه را پرداخت نمی‌کند.

سرمربی استقلال ادامه داد: می‌دانم صحبت‌هایی که در کنفرانس بعد از بازی با پرسپولیس کردم چقدر در این موضوع تأثیر داشت و اسپانسر گفت که دیگر هزینه نمی‌کند و حتی گفتند تا مجیدی باشد یک ریال هم پرداخت نمی‌کنیم. اینجا استقلال است و نباید عقده‌های شخصی را در آن پیاده کرد، با من مشکل دارید این بازیکنان و هواداران چه گناهی کرده‌اند؟ مددی بعد از برد دربی یک تماس با من نگرفت تا تبریک بگوید.

مجیدی افزود: من اصول را رعایت می‌کنم، نظم و انضباط اولویت من است. فرشاد ماجدی دوست ۲۰ ساله من است اما شب مسابقه بدون اجازه هتل را ترک کرد و به او گفتم دیگر سر تمرین نیاید. من با برادرم هم شوخی ندارم. تیم من ۴۵ روز دیگر باید به مصاف الهلال برود اما هنوز قرارداد بازیکنان تمدید نشده و نمی‌دانم چه نفراتی را برای این مسابقه در اختیار دارم. آقایان منتظر باخت استقلال هستند و با قاطعیت می‌گویم که از برد ما در دربی خوشحال نیستند.

وی گفت: سال گذشته اعضای هیات مدیره شب بازی با سپاهان زنگ زدند و گفتند اگر به این تیم ببازی برکنارت می‌کنیم؛ گفتم اشکالی ندارد و اگر صلاح می‌دانند من را برکنار کنند. در ۱۰ روز دو بار سپاهان را بردیم، روز بازی با پرسپولیس گفتند سعادتمند مصوبه داده در صورت باخت برکنارت کنیم که باز هم گفتم اشکالی ندارد.

سرمربی استقلال اظهار کرد: من برای به حاشیه بردن استقلال حرف نمی‌زنم، بازیکن فلان تیم می‌گوید امروز چهار ساعت با مدیران استقلال جلسه داشتم، گفتم مدنظر من نیستی! سناریو سال گذشته را امسال هم تکرار می‌کنند.

مجیدی با انتقاد از مددی خطاب به وی افزود: آقای مددی هفته پیش به محل تمرین استقلال آمدی و گفتی ابتدای هفته پول می‌دهم، این پول کجاست؟ دو روز به بازی مانده بازیکن تیمم تمرین را تعطیل می‌کند! بازیکنان استقلال امروز حرف خیلی خوبی زدند؛ آنها گفتند اگر پول نمی‌دهید دست کم احترام بگذارید و من شرمنده شدم.

وی درباره احتمال جدایی مهدی قایدی گفت: بحث این بازیکن فرق می‌کند، من جلوی پیشرفت بازیکن را نمی‌گیرم، تیمی که اکنون در اختیار دارم بارها گفته‌ام در آسیا حرف برای گفتن دارد. اجازه نمی‌دهم یک بازیکن از استقلال جدا شود و اگر این اتفاق بیافتد من هم می‌روم و باید قرارداد تمام بازیکنانم را تمدید کنند.

مجیدی در پاسخ به این پرسش که تا چه زمانی این شرایط را تحمل می‌کند؟ اعلام کرد: من هر چه دارم از استقلال بوده است، چالش را دوست دارم و دیدید که در این هشت هفته چطور بلد بودم تیمم را اداره کنم اما استقلال ساختار ندارد و این افراد دوست دارند استقلال ضربه بخورد. تمرین امروز تیمم را دیدید که چطور تعطیل شد.

سرمربی استقلال درباره اینکه گفته می‌شود مهرداد بذرباش رییس دیوان محاسبات کشور در مسائل استقلال دخالت می‌کند، گفت: من این شایعه را به طور کامل تحقیق کردم و متوجه شدم چنین شایعه‌ای صحت ندارد.

وی درباره جمله‌ای که در پایان شهرآورد با مضمون «من به اینها نمی‌بازم» بر زبان آورد و قصد و منظورش از این جمله، گفت: دربی برد و باخت دارد و خیلی موارد حریف را بردیم و خیلی مواقع باختیم. فقط دربی را نبردم و خیلی‌ها را در این بازی بردم. واقعاً اگر این آقایان هر کاری کنند تا تیم من را به هم بریزند اجازه نمی‌دهم و تا آخر به خاطر هواداران می‌مانم و می‌جنگم.

سرمربی استقلال درباره شکایت باشگاه پرسپولیس از وی و برخی از بازیکنان استقلال که امروز مطرح شد، گفت: در نشست خبری بعد از بازی به اعضای کادر فنی پرسپولیس خسته نباشید گفتم. مربیان این تیم از دوستان خوبم هستند و هیچ بی‌احترامی نکردم.

سرمربی استقلال گفت: بیایند جسورانه حرف بزنند اگر مشکل من هستم بیایند و بگویند. من مثل مدیران عامل و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در این چند سال نیستم که اگر از استقلال بروم کسی در خیابان هم من را نشناسد. ۲۰ سال بعد هم اگر من را در خیابان ببینیند هواداران من را می‌شناسند. اگر مشکل مدیران با من است بیایند و صحبت کنیم.

مجیدی در پایان گفت که وی و تیمش برای قهرمانی تلاش خواهند کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 508150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.