جوانگرایی در یووه، به کام کیه‌زا به ضرر رونالدو

بیانکونری به دنبال آغاز رویه‌ای جدید در تورین بوده و حتی با ماندن رونالدو، ستاره‌های آتزوری نقش محوری خواهند داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، با پایان یافتن مسابقات یورو ۲۰۲۰ دوباره بازار اخبار نقل و انتقالات داغ‌ شده و صحبت‌های زیادی در خصوص احتمال جدایی رونالدو از ترکیب تیم یوونتوس وجود دارد که می‌تواند به زودی تحقق پیدا کند.

در این میان خبری حتی به مراتب مهم‌تر برای یوونتوسی‌های اصیل وجود دارد و آن هم خبر پیشنهاد باشگاه‌های مختلف برای جذب فدریکو کیه‌زا است. ستاره جوان تیم یوونتوس که در یورو ثابت کرد یکی از بازیکنان مستعد دنیای فوتبال محسوب می‌شود، حالا مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار گرفته است.

باشگاه بایرن مونیخ یکی از مشتریان جدی کیه‌زا است و حتی مدیر ورزشی این باشگاه اقرار کرده است که از مدت‌ها پیش کیه‌زا را زیر نظر داشته‌اند و مایل هستند تا این بازیکن جوان را به ترکیب خود اضافه کنند تا شرایط آن‌ها برای کسب قهرمانی در اروپا بهبود یابد.

گزارش‌هایی مبنی بر ارسال پیشنهادی ۱۰۰ میلیون یورویی (۸۵ میلیون پوندی / ۱۲۰ میلیون دلاری) آبی‌های لندن نیز برای کیه‌زا شنیده شده که بی‌اساس بوده و چلسی تاکید کرده است که هیچگاه این بازیکن را جزء اهداف نقل و انتقالاتی خودش در نظر نگرفته است.

با این حال مهمترین نکته‌ای که باید به خاطر بسپاریم این است که یوونتوس حتی پیشنهادی ۱۰۰ میلیون یورویی را نیز قبول نمی‌کند و تا آنجا که به بانوی پیر مربوط می‌شود کیه‌زا بازیکنی است که در حال حاضر نمی‌توان بر روی او برچسب قیمت زد و برای تورینیها بسیار باارزش است.

با وجود در نظر گرفتن احتمال ماندن رونالدو در ترکیب یوونتوس، همچنان بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که ماسیمیلیانو آلگری فدریکو کیه‌زا را بازیکن اثرگذار تیم خود می‌داند و احتمالاً این ستاره جوان آتزوری به عنوان رهبر اصلی تاکتیک‌های یوونتوس در نظر گرفته می‌شود.

البته باید در نظر داشت که باشگاه یوونتوس به دنبال جذب لوکاتلی از ساسولو نیز هست و با پیوستن این بازیکن به ترکیب بیانکونری، آلگری می‌تواند بسیاری از تدابیر تاکتیکی خود در حمله را با کیه‌زا، لوکاتلی و دیبالا پیش ببرد و احتمالاً رونالدو همان وزنه ای باشد که در نوک پیکان حمله یووه به آن نیاز خواهد داشت اما همانطور که اشاره شد رونالدو بماند یا برود شکی نیست که کیه‌زا می‌تواند کلید موفقیت یووه باشد.

کد خبر 508084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.