خدمات‌رسانی کشتارگاه دام شهرداری بندرعباس در روز عید قربان

مدیر کشتارگاه دام شهرداری بندرعباس از خدمات‌رسانی ویژه کشتارگاه شهرداری بندرعباس در روزهای عرفه و عید سعید قربان خبر داد.

عباس احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری بندرعباس با همکاری ناظران شرعی و بهداشتی اداره کل دامپزشکی و نیروی انتظامی در راستای ارتقای سلامت جامعه و کنترل برای عرضه دام سالم در روز عرفه و عید سعید قربان به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به این که رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حضور یافتن در کشتارگاه ضروری است، تصریح کرد: از مراجعه کنندگان به کشتارگاه دام در روز عید خواهشمندیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از آوردن کودک خردسال و ازدحام جمعیت خودداری کنند و با توجه به گرمای هوا در ساعات اولیه صبح مراجعه کرده و با پرسنل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری و ناظران بهداشت همکاری لازم را داشته باشند.

مدیر کشتارگاه دام شهرداری بندرعباس افزود: تا زمانی که شهروندان برای تهیه دام مراجعه می‌کنند، پرسنل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی و دامپزشکی شهرستان در محل عرضه دام برای معاینه دام‌ها و ارائه خدمات به شهروندان حضور دارند.

به گزارش ایمنا، کشتارگاه دام شهرداری بندرعباس در کیلومتر ۱۰ محور بندرعباس - سیرجان از ساعت ۵ صبح الی ۱۷ به شهروندان در روز عید سعید قربان خدمات رسانی می‌کند.

کد خبر 508057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.