جدیدترین محدودیت‌های کرونایی در تایلند

با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در کشور تایلند، قوانین و محدودیت‌های کرونایی در سه استان این کشور اجرایی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کووید -۱۹ در کشور تایلند باعث شد مقامات دولتی این کشور محدودیت‌های کرونایی مانند منع رفت و آمد شبانه و ماندن در منزل را در سه استان اجرا کند. بر این اساس، افرادی که در استان‌های چونبوری، آیوتایا و چاپوئنگاسئو زندگی می‌کنند اجازه ندارند به جز در موارد ضروری منزل را ترک کنند.

علاوه بر این محدودیت منع تردد از ساعت ۲۱ تا چهار صبح اجرایی خواهد شد، شهروندان نیز اجازه ندارند از استان خود خارج شوند و به مسافرت بروند. مقامات دولتی اعلام کرده‌اند که این قوانین از سه‌شنبه عملی خواهد شد البته در بانکوک و ۹ استان دیگر کشور تایلند از دوشنبه گذشته تا کنون اجرا شده‌اند.

تا کنون ۴۰۳ هزار و ۳۸۶ نفر در این کشور به بیماری کووید -۱۹ مبتلا شده‌اند و سه هزار و ۳۴۱ نفر آن‌ها بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند. تعداد افراد مبتلا به بیماری کووید -۱۹ و مرگ و میر ناشی از آن در کشور تایلند از ماه آوریل تا کنون به میزان قابل توجهی افزایش یافته است که دلیل آن شیوع گونه‌هایی با قدرت انتقال‌پذیری بالا مانند آلفا و دلتا است.

تا کنون تنها پنج درصد جمعیت کشور تایلند به صورت کامل واکسینه شده‌اند، از آنجایی که واکسن کافی برای واکسینه کردن جمعیت تایلند وجود ندارد، مقامات دولتی اعلام کرده‌اند که صادرات واکسن آسترازنکا تولید این کشور محدود خواهد شد.

کد خبر 508032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.