جوایز نقدی مدال‌آوران فوتبال و کشتی ناشنوایان واریز شد

مدال‌ آوران رشته فوتبال و کشتی ناشنوایان جوایز خود را دریافت کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، مهران تیشه‌گران، رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: جوایز فوتبالیست‌های ناشنوا که در مسابقات انتخابی المپیک برزیل مقام اول را به دست آوردند و مدال‌آوران کشتی آزاد و فرنگی جوانان و بزرگسالان ناشنوایان در مسابقات قهرمانی جهان کشتی در ترکیه و همچنین کادر فنی و سرپرستان کاروان اعزامی به این رقابت‌ها به حساب آنها واریز شد.

وی درباره مبلغ جوایز مدال آوران قهرمانان گفت: به مدال آوران فوتبال ۱۰ میلیون، قهرمانان کشتی بزرگسالان طلا ۶ میلیون، نقره ۳ میلیون و برنز ۲ میلیون و جوانان طلا ۴ میلیون، نقره ۲ میلیون و برنز یک میلیون واریز شد.

تیشه‌گران خاطرنشان کرد: قرار بود جوایز مدال آوران قهرمانی جهان و انتخابی المپیک طی مراسمی به آنها اهدا شود که به خاطر کرونا امکان برگزاری مراسم وجود نداشت و قرار بر این شد پاداش ورزشکاران که بیش از ۹۰ نفر هستند به حساب آنها واریز شود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان در پایان گفت: فدراسیون به تعهدات خود در خصوص پرداخت جوایز قهرمانان عمل کرد و امیدواریم شاهد رشد و توسعه ورزش ناشنوایان در مسابقات آتی باشیم.

کد خبر 507983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.