بهره‌برداری از پروژه جاده ۴۵ متری سردخانه مشهد در هفته جاری

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: عملیات پروژه تعریض و بهسازی مسیر ۴۵ متری سردخانه در حال حاضر به پایان رسیده و طی روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید.

خلیل الله کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به عرض کم معبر و مشکلات ترافیکی زیاد جاده ۴۵ متری سردخانه مشهد از جمله تصادفات منجر به فوت که به دلیل تردد تریلی‌های حمل بار از این منطقه شاهد آن بودیم، اجرای پروژه پل سواره و جاده دسترسی این محور در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر همین اساس عملیات اجرایی پروژه اول آبان سال گذشته و با روشن شدن تابلو روزشمار ۲۸۷ روزه آغاز شد و امیدواریم تابستان آماده بهره برداری شود.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد، تصریح کرد: جاده دسترسی به سردخانه با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان از سوی سازمان عمران و با همکاری شهرداری منطقه هفت در حال اجرا است.

وی با بیان این که عملیات عمرانی پروژه مسیر ۴۵ متری اکنون به پایان رسیده است ادامه داد: این پروژه شامل بهسازی مسیر و بازگشایی کال طرق با عرض حدود ۴۰ متر، اجرای راه از میدان پایانه بار تا اتصال به کنارگذر اتوبان مشهد _ نیشابور به عرض حدود ۳۵ متر، ایجاد جدول های انتقال آب سطحی، آیلند میانی و روسازی مسیرهای رفت و برگشت و اجرای چهار دهانه پل به طول ۸۰ متر است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها، پروژه مسیر ۴۵ متری سردخانه طی هفته جاری افتتاح خواهد شد.

کد خبر 507968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.