زالی: مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در تهران افزایش می‌یابد

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: در روزهای گذشته ۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در تهران فعال شد و در روزهای آینده هم چند مرکز در مناطق دیگر اضافه خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، علیرضا زالی اظهار کرد: در حال حاضر ۸۰ مرکز تجمیعی در تهران مسئولیت واکسیناسیون کرونا را بر عهده دارند و مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه واکسینه کردن افراد بر اساس گروه‌های سنی اعلام شده در تهران در حال انجام است، گفت: علاوه بر آنان، تزریق واکسن به بخشی از جاماندگان بالای ۷۰ سال و بخشی از کادر پزشکی توأمان انجام می‌شود.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران ادامه داد: زمان تزریق دوم واکسن برخی از همکاران بهداشتی، درمانی نیز فرارسیده و این کار در حال انجام است.

زالی اظهار امیدواری کرد که با تأمین مناسب واکسن کرونا از سوی وزارت بهداشت، بتوان علاوه بر گروه‌های اعلام شده به سایر گروه‌های سنی هم این خدمت را ارائه داد. در استان تهران حدود ۴۰۰ هزار نفر در گروه سنی بالای ۶۰ سال قرار دارند که بخش اعظم آنها در گروه سنی ۶۵ تا ۷۰ سال هستند.

وی افزود: شهروندان برای دریافت واکسن باید در سامانه سلامت ثبت نام کنند و بر اساس مکانیسم نوبت دهی الکترونیکی در مراکز تجمیعی حضور یابند. رعایت نکردن این موضوع می‌تواند، سبب ازدحام این مراکز شود، به همین دلیل از مردم تقاضا داریم بر اساس نوبت دهی الکترونیکی در مراکز حضور پیدا کنند.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران به مردم توصیه کرد که بدون دریافت پیامک به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه نکنند و نگران تزریق واکسن خود نباشند.

منبع: ایرنا

کد خبر 507906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.