۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
جهانبخش به هلند بازگشت

بازیکن گیلک فوتبال ایران مجددا به فوتبال هلند بازگشته تا پس از دوران نه چندان خوب در برایتون، خودش را به همه ثابت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لحظاتی پیش باشگاه فاینورد هلند به صورت رسمی اعلام کرد که علیرضا جهانبخش با قراردادی سه ساله به این تیم پیوسته و برای فصل جدید در ترکیب آنها حضور خواهد داشت

البته از چند روز پیش تا الان رسانه‌های هلندی تصاویر حضور علیرضا در محل این باشگاه را رسانه‌ای کرده بودند که مشخص می‌کرد برای مذاکره به آنجا رفته است.

به نوعی می‌توان گفت که پسر گیلک فوتبال ایران مجدداً به فوتبال هلند بازگشته است، چرا که او پیش از این پیش از این دو سال در تیم "نایمخن" عضویت داشته و در ۶۴ بازی ۱۹ گل به ثمر رسانده و جو این لیگ را به خوبی می‌شناسد.

علیرضا اوت ۲۰۱۵ تا ژوئن ۲۰۱۸ پیراهن تیم آلکمار را پوشید و به درخشش در سرزمین لاله‌های نارنجی ادامه داد. ۱۱۸ بازی و ۳۷ گل و کسب عنوان آقای گلی "اردویسته هلند" به خوبی این موضوع را اثبات می‌کند.

جهانبخش به پاس این درخششش، با پیشنهادهای مختلف از لیگ‌های معتبر رو به رو شد، ولی چه کسی است که از فرصت حضور در پرمرلیگ انگلیس بگذرد، پس او به عنوان بازیکن برایتون به جزیره رفت تا همچنان بدرخشد.

شرایط اما برای پسر خوش قلب ایرانی آنجا پیچیده شد. کم بازی کردن و سکو نشینی اذیتش می‌کرد اما خم به ابرو نیاورد. علیرضا با انجام ۶۲ بازی و ۴ گل زده انگلیس را ترک می‌کند.

او زیاد مورد اقبال "گراهام پاتر" سرمربی خود نبود اما با یک گل خارق العاده به جلسی لمپارد، در ذهن علاقه مندان به برایتون باقی می‌ماند. آقای گل فوتبال هلند حالا یک بار دیگر به این کشور پا می‌گذارد تا شایستگی‌هایش را ثابت کند. پسر گیلک ما، حالا هم فرصت حضور در لیگ قهرمانان اروپا را دارد و هم تکرار موفقیت در لیگ هلند پیش رویش است.

کد خبر 507905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.