برگزیدگان دور دهم انتخاب زنان کارآفرین برتر با آرای مردمی مشخص شد

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از پایان دور دهم رای گیری مردمی زنان کارآفرین برتر و انتخاب برترین‌ها خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، دهمین دور انتخاب زنان کارآفرین برتر با رأی مردم که از دهم تیرماه آغاز شده بود، با انتخاب نفرات برتر به کار خود پایان داد و به زودی از برگزیدگان قدردانی می‌شود.

۲۰ بانوی کارآفرین از ۱۳ استان کشور توانستند در دور دهم نظرسنجی سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده بیشترین آرا مردمی را کسب کنند.

این انتخابات از اسفند ۱۳۹۷ با ایجاد سامانه انتخاب برترین کارآفرینان زن بر روی سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده آغاز به کار کرد تا مردم و جوامع محلی با کارکرد این بانوان پرانگیزه و آثار تلاش‌های آنها آشنا شوند.

بر اساس این گزارش، میترا شکرالهی و فاطمه حسن زاده به ترتیب از روستای "هارونکلا "و "فلورد" مازندران، فاطمه ریاحی مدوار از روستای "ملک آباد" قم، نجمه عبادی و زهرا سلطانی به ترتیب از روستای "بزد" و "فتح آباد" خراسان رضوی، صدیقه صابری از روستای "پنو" گلستان، آمنه رنجبر از روستای "حاضرمیل" ایلام، شهپر رئیسیان هرسینی از روستای "تمرگ" کرمانشاه، لیدا محمدی از روستای "ملاشیه" خوزستان و زهرا جبارزاده از روستای "ینقاق" گلستان، نفرات برتر بخش روستایی این مسابقه هستند.

نفرات برتر بخش شهری این دوره از مسابقه انتخاب زنان کارآفرین برتر هم رقیه خلیفه از بوشهر، خدیجه معظمی گودرزی و نجمیه حسنوند از لرستان، مینا شکری فرد از آذربایجان غربی، ندا عمی زاده از گلستان، راحله چابکی از خراسان رضوی، مژگان گرجی نژاد از مازندران، سیده زهرا فخر نبی از خراسان شمالی، معصومه حسنی از همدان و فاطمه رحیمی نژاد از گیلان هستند.

کد خبر 507892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.