عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ تیرماه

در این بسته خبری از راه‌اندازی اولیه زباله‌سوز ساری تا هزینه ۳۰ میلیارد تومانی برای مجموعه «مینی‌وُرلد» ملایر و افتتاح پروژه‌های شهری زنجان تا ۳ ماه آینده را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

تخریب ۱۸ عدد جدا کننده فلزی مسیر دوچرخه

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در روزهای اخیر ۱۸ عدد جدا کننده فلزی مسیر دوچرخه بلوار شهید سلیمانی و شهید لشگری در مدت یک ماه به دلیل برخورد خودرو با آن‌ها تخریب شد.

راه‌اندازی اولیه پروژه زباله‌سوز ساری تا پایان امسال

جواد طالبی شهردار ساری با بیان این که به دنبال برنامه‌ریزی برای تسریع زمان راه اندازی اولیه نیروگاه زباله سوز هستم، گفت: با وفاق و همدلی و عزم مجموعه در اجرای این پروژه، تلاش می‌کنیم تا پایان سال ۱۴۰۰ راه اندازی اولیه انجام شود.

واکسیناسیون پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس

در راستای اجرای طرح واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا، پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس، نوبت اول واکسن ایرانی کووبرکت را دریافت کردند. سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس پس از اصفهان دومین سازمان آتش‌نشانی در کشور است که پرسنل خود را در برابر ویروس کرونا واکسینه می‌کند.

اجرای سیستم روشنایی چهار بوستان زرند با اعتبار ۴۸۰ میلیون تومان

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از نصب پایه‌های چراغ‌های روشنایی بوستان شهدای مدافع حرم خبر داد و گفت: عملیات نصب پایه‌های چراغ‌های روشنایی بر اساس نیاز و اولویت در بوستان‌های شهر اجرا می‌شود تا ضمن تأمین روشنایی مطلوب بوستان‌ها موجب افزایش امنیت در فضاهای شهری و ارتقای سطح کیفیت محل زندگی شهروندان شود.

استمرار عملیات ضد عفونی ناوگان حمل و نقل عمومی اسلامشهر

به منظور حفظ سلامت شهروندان و افزایش مصونیت شهروندان در مقابل ابتلای ویروس کرونا، عملیات ضد عفونی اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها و ایستگاه‌های موجود در شهر به صورت مستمر و دوره‌ای توسط اکیپ ضدعفونی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر در حال انجام است.

هزینه ۳۰ میلیارد تومانی برای تکمیل مجموعه «مینی‌وُرلد» ملایر

مجید فرجی، معاون امور زیربنایی و شهرسازی شهرداری ملایر گفت: در سال‌های گذشته ۳۰ میلیارد تومان برای محوطه‌سازی، پیاده‌روسازی، ساخت و نصب المان‌های مجموعه تفریحی و گردشگری «مینی‌وُرلد» یا جهان کوچک ملایر هزینه شده است که بخشی از این مجموعه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر پروژه‌های عمران شهری زنجان تا ۳ ماه آینده افتتاح می‌شود

حبیب الله ملایی یگانه، شهردار زنجان از بهره برداری بیشتر پروژه‌های عمران شهری زنجان تا ۳ ماه آینده از جمله تکمیل تقاطع غیر همسطح امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و گفت: برای بهره برداری از پروژه‌ها برنامه افتتاحیه برگزار نمی‌شود.

پیاده روی اعتراضی کارگران شهرداری کوت عبدالله

تعدادی از کارگران شهرداری کوت عبدالله با تجمع مقابل شهرداری این شهر و سپس پیاده روی تا یکی از نقاط اصلی شهر اعتراض خود را نسبت به پرداخت نشدن حقوق‌های معوقه خود نشان دادند.

واکسیناسیون نیروهای خدمات شهری و رانندگان تاکسی شهرداری فردیس

علی امیری، سرپرست شهرداری فردیس از آغاز طرح واکسیناسیون پاکبانان و نیروهای خدمات شهری و رانندگان تاکسی شهر فردیس خبر داد.

۱۸ درصد اشتغال کشور در بخش روستایی است

علی قربانی، معاون دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور گفت: ۹۰ درصد عرصه‌های طبیعی، ۸۵ درصد اراضی کشاورزی، ۲۷ درصد تولید ناخالص ملی و ۱۸ درصد اشتغال در بخش روستایی قرار دارد.

کد خبر 507869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.