آمار کرونا کاشان ۲۶ تیر؛ ۱ فوتی و ۳۰ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۲۶ نفر اهل کاشان هستند و یک مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی منطقه کاشان رخ داده است.

سیدعلیرضا مروجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تاکنون ۱۹۷ هزار و ۷۰۹ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: ۱۲ هزار و ۳۲۸ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان ۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا بستری شده‌اند که ۲۷ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند که از این تعداد یک نفر اهل توابع منطقه کاشان و ۲۶ اهل کاشان هستند، حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی ۷۹ سال و حداقل سن ۲۷ سال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل سه بیمار جدید بستری شده است.

وی ادامه داد: در مجموع فعلاً ۲۵۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد ۲۲۹ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۳۰ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.

مروجی تصریح کرد: ۳۵ نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌های شهرستان کاشان تحت درمان هستند.

وی افزود: یک مورد فوتی در بیمارستان‌های منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: با اضافه شدن ۱۵۲ مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش ۲۶ هزار و ۴۳۳ نفر از نظر تست کرونا مثبت شده است.

کد خبر 507849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.