لوکاتلی، هدف اصلی یوونتوس در نقل و انتقالات

هافبک خوش آتیه ایتالیایی که در مسابقات یورو خوش درخشید، حالا زیر ذره‌بین یوونتوسی هاست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل، ساسولو پیشنهاد ۳۰ میلیون یورویی یوونتوس برای مانوئل لوکاتلی را رد کرده و مذاکرات همچنان بین دو طرف ادامه دارد. پیشنهاد یوونتوس یک قرارداد قرضی دو ساله با بند خرید بود که ساسولو این پیشنهاد اولیه را رد کرده است.

این باشگاه به دنبال فروش دائمی و قیمتی نزدیک به ۴۰ میلیون یورو برای لوکاتلی است و بر روی این مبلغ اصرار دارد. این در حالی است که لوکاتلی علاقه مند است فصل آینده در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و بدین ترتیب تیم ساسولو شانس زیادی برای نگه داشتن این بازیکن نخواهد داشت.

یووه تنها باشگاه نیست که به لوکاتلی علاقه دارد و دردر هفته‌های اخیر آرسنال نیز به شدت با او در ارتباط بوده است. قرار بود پس از مسابقات یورو ۲۰۲۰ درباره آینده لوکاتلی تصمیم گیری شود که با پیروزی ایتالیا مقابل انگلیس و قهرمانی آتزوری، مسیر بررسی پیشنهادات برای این هافبک مستعد باز شد.

مانوئل گفته است که علاقه باشگاه یوونتوس به وی خوشحال کننده است و از این طریق سیگنال مثبتی را برای تورینی ها ارسال کرد تا هر چه سریع‌تر برای این بازیکن وارد عمل شوند، چرا که این باشگاه چند سالی است به دنبال جذب او بوده است.

این بازیکن ۲۳ ساله اولین بازی خود را برای ایتالیا در سال ۲۰۱۹ انجام داد و با کسب جایگاهی مهم در ترکیب ایتالیا در یورو، در پیروزی مقابل سوئیس دو بار گلزنی کرد. وی در دو بازی مرحله گروهی ایتالیا تیمش را همراهی کرد و در دیدارهای حذفی نیز سه بار از نیمکت تیمش به ترکیب اصلی اضافه شد و از بازیکنان تعویضی مانچینی در فینال نیز بود.

کد خبر 507835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.