آسفالت بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار مترمربع از معابر شهری

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سبزوار گفت: در پنج سال گذشته یک میلیون و ۲۵۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت معابر شهری این شهر آسفالت شده است.

به گزارش ایمنا، حسین دولت آبادی با بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم شهرداری ایجاد زیرساخت مناسب برای حمل و نقل شهری است که در این راستا در مدت مذکور با صرف ۱۵۶ هزار و ۳۰۰ تن آسفالت، مساحتی معادل یک میلیون و ۲۵۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابر اصلی، فرعی و کوچه‌های شهر آسفالت شده است.

وی تصریح کرد: این عملیات شامل روکش آسفالت خیابان‌های جدید، اصلاح روکش‌های معابر قدیمی، کوچه‌های سطح شهر، محوطه سازی ها و لکه گیری معابر بوده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سبزوار تصریح کرد: در این راستا در سال ۹۵، ۲۶۴ هزار و ۶۴۰ مترمربع، در سال ۹۶؛ ۲۲۰ هزار و ۲۴۰ مترمربع، در سال ۹۷؛ ۳۲۱ هزار و ۶۸۰ مترمربع، در سال ۹۸؛ ۱۴۸ هزار و ۶۴۰ متر مربع، در سال ۹۹ تا پایان مردادماه؛ ۱۶۱ هزار و ۵۸۷ مترمربع و در سال جاری تاکنون (پایان تیرماه) ۱۳۳ هزار و ۶۸۰ مترمربع از کوچه‌ها، معابر خاکی، کمربندی، حفاری‌ها و لکه گیری معابر صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: در سال جاری تا کنون ۲۷ کوچه به صورت مشارکتی با متراژ ۱۹ هزار و ۵۰۲ مترمربع، آسفالت خیابان‌های خاکی، کمربندی و روکش با هشت مورد و مساحت ۱۰۸ هزار متر مربع، حفاری‌های آسفالت شده با متراژ ۴۵۷۸ متر مربع و لکه گیری ها نیز با ۱۶۰۰ مترمربع انجام شده است.

دولت آبادی اظهار کرد: همت مدیریت شهری خدمت به شهروندان و ایجاد فضایی با نشاط برای ساکنان سبزوار است.

کد خبر 507795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.