کاربران ios پیام‌های واتساپ را بدون تیک آبی بخوانند

بر اساس به‌روزرسانی جدید واتساپ، کاربران ios می توانند پیام‌ها را بدون تیک آبی بخوانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اخیراً پیام‌رسان واتساپ به‌روزرسانی جدیدی برای کاربران iOS ارائه داده است که تعامل استفاده کننده را با اعلان‌های درون برنامه‌ای آسان کرده است. طرفداران واتساپ در ios در به‌روزرسانی جدید این پیام‌رسان، قادر به مشاهده کل پیام گروه‌ها بدون نیاز به باز کردن آن‌ها هستند.

این بروزرسانی نه تنها برای کاربران امکان مشاهده سریع پیام‌ها را فراهم می‌کند بلکه این امکان را ایجاد می‌کند تا پیام‌ها را بدون این که به فرستنده اطلاع خواندن آن‌ها را بدهد بخوانند. گفتنی است کاربران واتساپ ios می‌توانند برای مشاهده محتوای گروه، متن اعلان را گسترش دهند.

امکانات جدید واتساپ برای کاربران ios

بر اساس گزارش WABetaInfo به‌روزرسانی جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که پیام‌ها و رسانه‌های بیشتری همچون تصاویر، گیف‌ها، فیلم‌ها و برچسب‌ها را در اعلان واتساپ مشاهده کنند.

استفاده کنندگان اکنون می‌توانند جهت ارائه پیش‌نمایش گپ، اعلان درون برنامه‌ای را گسترش دهند. پیش‌نمایش چت هنگامی که تماشای یک گروه ظاهر می‌شود ثابت نیست بنابراین کاربران می‌توانند برای مشاهده موارد قدیمی به سمت بالا و پایین پیمایش کنند و پیام‌های جدیدتر را بخوانند.

کاربران برای مشاهده رسانه‌ها نیازی به ورود گروه نخواهند داشت. از این رو، گپ فرستنده به‌روز نمی‌شود و حتی اگر ویژگی رسیدهای خواندن روشن باشد فرستنده‌ها تیک آبی رنگ خواندن را دریافت نمی‌کنند. با این حال اگر کاربری تصمیم بگیرد از داخل اعلان پاسخ دهد همه پیام‌های قبلی دارای علامت خاکستری، آبی می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر 507751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.