ترم تابستان در دانشگاه الزهرا آغاز شد

بنا به اعلام دانشگاه الزهرا، ترم تابستان این دانشگاه از امروز آغاز شد و دانشجویان مجاز، قادر به استفاده از خوابگاه‌های این دانشگاه شدند.

به گزارش ایمنا، بر اساس مصوبات کمیته سلامت، پیشگیری و مقابله با کرونا و همچنین مصوبات هیأت رئیسه دانشگاه، به منظور حفظ سلامتی دانشجویان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه الزهرا از امروز، برای ترم تابستان، دانشجو می‌پذیرد.

بر این اساس، از امروز ۲۵ تیر ماه، دانشجویان مشروط به دریافت تاییدیه سلامت از "مرکز مشاوره، بهداشت و سلامت دانشگاه" و "تاییدیه آموزشی از معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه" مجاز به استفاده از خوابگاه‌ها هستند.

در شرایط اعلام شده از سوی دانشگاه الزهرا برای واگذاری خوابگاه به دانشجویان در تابستان ۱۴۰۰ آمده است: خوابگاه به دانشجویان مقطع دکتری و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که تا پایان شهریور ۱۴۰۰ از پایان نامه خود دفاع کنند، تعلق می‌گیرد.

همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که دارای واحد عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی به صورت حضوری هستند نیز می‌توانند از خوابگاه‌ها استفاده کنند.

علاوه بر این، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که ترم سه را گذرانده‌اند و در رشته‌های آزمایشگاهی به صورت کامل در بازه ترم تابستان و در رشته‌های غیر آزمایشگاهی هستند، صرفاً به مدت سه هفته با اعلام تاریخ حضور از طرف دانشکده مجاز به استفاده از خوابگاه هستند.

از دیگر شرایط اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها برای ترم تابستان دانشگاه الزهرا، پرداخت بدهی معوقه و پرداخت هزینه خوابگاه تابستان به صورت یکجا اعلام شده است (مبلغ اجاره بها هر سال از طرف صندوق رفاه دانشجویان اعلام می‌شود.)

همچنین، ظرفیت اتاق‌ها تابع شرایط اعلام شده ستاد ملی مقابله با کرونا است.

مسئولان دانشگاه الزهرا تاکید کرده اند که اسکان دانشجویانی که دارای حکم انضباطی و یا تأخیر ورود گزارش شده هستند، امکان‌پذیر نیست.

تاریخ تخلیه و جابجایی از ساختمانی که برای خوابگاه تابستان در نظر گرفته شده است ۱۰ روز قبل از آغاز سال تحصیلی جدید خواهد بود.

با اعلام دانشگاه الزهرا، ثبت درخواست خوابگاه در سامانه سماد از دوشنبه ۱۴ تیرماه آغاز شده و زمان برگزاری ترم تابستان این دانشگاه، از امروز ۲۵ تیر تا ۲۵ شهریور ماه سال جاری خواهد بود.

منبع: ایسنا

کد خبر 507635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.