امکان تبدیل نشان دست‌خلاق جشنواره بین‌المللی صنایع دستی اصفهان به اسکار صنایع دستی

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: می‌توان نشان دست‌خلاق جشنواره بین‌المللی صنایع دستی اصفهان را به اسکار صنایع دستی تبدیل کرد، این امر به بازاریابی بین‌المللی صنایع دستی کمک بسیاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر مونسان در اینستاگرام خود نوشت:

"ایران با شکوه. روز گذشته در دیدار با مدیران معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی، عملکرد این‌معاونت را در چهار سال گذشته بررسی کردم. گزارش ارائه شده از عملکرد این معاونت نشانگر آن است که در حوزه‌های آموزش، تولید، احیای هنرهای سنتی، ترویج، تجاری‌سازی و… اقدامات مهمی انجام شده که جای تقدیر و تشکر دارد.
خود من نیز همواره به صنایع‌دستی توجه ویژه‌ای دارم و برآوردم این است که این حوزه به دلیل برخورداری از کارکردهای هویتی و وجود هنرهای فاخر فراوان، باید یک بخش پویا و مولد در اقتصاد و اشتغال کشور باشد.

در میان برنامه‌های موجود، آموزش افراد علاقه‌مند، تولید و پایش محصولات صنایع‌دستی کار سختی است که خوشبختانه این معاونت به خوبی از عهده آن برآمده است، البته باید در حوزه آموزش صنایع دستی از ظرفیت‌های فضای مجازی استفاده بیشتری شود.

ورود جوانان تحصیل‌کرده به صنایع دستی و ادامه راه پیشکسوتان نیز دستاورد مهمی در این حوزه محسوب می‌شود. در این نشست، در خصوص استفاده از فرصت‌های نمایشگاهی و جشنواره‌ای تاکید کردم، به عنوان نمونه می‌توان نشان دست‌خلاق جشنواره بین‌المللی صنایع دستی اصفهان را به اسکار صنایع دستی تبدیل کرد، این امر به بازاریابی بین‌المللی صنایع دستی کمک بسیاری می‌کند.

حسن ختام اینکه، اقدامات خوبی توسط معاونت صنایع دستی در چهار سال گذشته انجام شده که با ادامه مسیر و اجرای برنامه‌های در نظر گرفته شده، صنایع دستی کشور به نقطه اوج و شکوفایی خواهد رسید. "

امکان تبدیل نشان دست‌خلاق جشنواره بین‌المللی صنایع دستی اصفهان به اسکار صنایع دستی

کد خبر 507553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.