عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ تیرماه

در این بسته خبری از اختصاص زمین ۲ هزار مترمربعی از سوی شهرداری قدس تا ارائه خدمات شرکت تعاونی تاکسیرانی به تاکسی داران فردیس و نگهداری فضای سبز شاهین شهر در تابستان سال جاری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

خدمات غربالگری کارگران شهرداری خرمشهر

خدمات غربالگری کرونا ویژه کارگران خدمات شهری شهرداری خرمشهر در راستای سنجش سلامت پرسنل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برای چندمین بار متوالی ارائه و اجرا شد.

نگهداری فضای سبز شاهین شهر در تابستان سال جاری

علی عرب، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شاهین شهر با بیان اینکه بحران کم آبی و گرمای شدید هوا، نگهداری مطلوب فضای سبز را با مشکل جدی مواجه نموده، به طوری که منابع آب در اختیار در حدود دو سوم نیاز واقعی فضای سبز در شرایط عادی است، گفت: برای مدیریت شرایط موجود سعی شد در انتخاب گل و گیاهان از گونه‌های مقاوم به شرایط اقلیمی شاهین شهر استفاده و با انجام آبیاری در ساعات خنکی هوا، شستشوی درختان، مدیریت بهینه مصرف آب و همچنین کنترل و مبارزه به موقع با آفات و بیماری‌های گیاهی از وارد آمدن خسارت به فضای سبز جلوگیری شود.

تاکسی تلفنی‌های گرگان دوگانه سوز می‌شود

مهدی کمال غریبی، سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان از اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودروهای بنزین سوز فعال در آژانس‌های تاکسی تلفنی با استفاده از یارانه دولتی خبر داد.

ارائه خدمات شرکت تعاونی تاکسیرانی به تاکسی داران فردیس

محمودآذرسا، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس از ارائه کلیه خدمات به تاکسیرانان در شرکت تعاونی تاکسیرانی فردیس خبر داد.

اختصاص زمین ۲ هزار مترمربعی از سوی شهرداری قدس

مسعود مختاری، شهردار قدس از اختصاص یک قطعه زمین ۲ هزار مترمربعی در اراضی منطقه نفت‌پارس به منظور احداث کلانتری جدید خبر داد.

احداث پارک محله‌ای در رضی‌آباد شهریار

بهروز کاویانی، شهردار شهریار گفت: پارک محله‌ای رضی‌آباد پایین با مشارکت دهیاری رضی‌آباد و حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر به مساحت حدود ۳۵۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال احداث شده است.

بهره برداری از نخستین پارکینگ مکانیزه اسلامشهر

حمید رضا چابک، رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری اسلامشهر با اعلام این خبر گفت: با احداث پارکینگ مکانیزه ضمن صرفه جویی در هزینه آزادسازی زمین، از کاربری‌های موجود می‌توان در راستای برنامه ریزی شهری استفاده بهینه کرد.

آماده‌باش شهردار به عوامل شهرداری گرگان

عبدالرضا دادبود، شهردار گرگان با اشاره به احتمال بارش باران و وقوع طوفان از امشب اظهار کرد: پس از صدور هشدار هواشناسی مبنی بر ناپایدار بودن وضعیت جوی تمامی تیم‌های خدمات شهری، آتش نشانی و فضای سبز شهرداری گرگان به حالت آماده‌باش کامل درآمدند.

نوسازی ناوگان اتوبوسرانی صدرا

بهزاد پرنیان، شهردار صدرا گفت: با همکاری شهرداری شیراز و دانشگاه علوم پزشکی استان فارس ۵ دستگاه اتوبوس جدید خریداری و بزودی به ناوگان حمل و نقل شهر صدرا افزوده خواهد شد.

کد خبر 507485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.