تداوم جوی نسبتا پایدار در آسمان اصفهان طی ۲ روز آینده

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: جوی نسبتا پایدار تا دو روز آینده در اصفهان پیش‌بینی می‌شود و آسمان در این مدت صاف است همچنین خیزش گرد و خاک در مناطق شرقی، مرکزی و شمالی اصفهان پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا کاهش دارد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار در دو روز آینده در استان اصفهان، اظهار کرد: در این مدت در اکثر مناطق آسمان صاف است و در ساعات بعد از ظهر قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به وزش نسبتاً شدید باد در مناطق شرقی و شمالی، اضافه کرد: از امروز تا جمعه شرایط باد و گرد و خاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در مناطق شرقی، شمالی و تا حدودی مناطق مرکزی استان انتظار می‌رود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین یک تا دو درجه کاهش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۴۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۴۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 507450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.