جشنواره آکسفورد میزبان فیلم های کوتاه ایرانی

فیلم‌های کوتاه «پدرکشتگی»، «شمشیر چوبی»، «امروز جمعه است»، «ملکوت»، «آرگون» و «یک روز خوب» به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه آکسفورد راه یافتند.

به‌گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه آکسفورد OXISFF میزبان فیلم‌های کوتاه «پدرکشتگی» ساخته سینا رضایی، «شمشیر چوبی» اثر مشترک بهزاد علوی و سوسن سلامت، «امروز جمعه است» ساخته محمد آهنگر، «ملکوت» به‌کارگردانی فرنوش عابدی، «آرگون» اثر شورش وکیلی و «یک روز خوب» ساخته سوسن سلامت، خواهد بود.

جشنواره بین المللی فیلم کوتاه آکسفورد OXISFF از تنوع و خلاقیت فیلم‌های کوتاه تجلیل می‌کند و در سومین دوره خود فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن منتخب را از سراسر جهان به‌نمایش خواهد گذاشت.

این جشنواره با هدف تشویق به تولید فیلم‌های کوتاه با داستان‌های عالی که احساسات را برانگیخته، شخصیت‌های قوی و صداهای منحصر به فرد یا جهان‌های برانگیزاننده‌ای دارند، در آکسفورد انگلستان برگزار می‌شود. ویژگی دیگر این جشنواره این است که فیلم‌سازان می‌توانند در صورت پذیرفته نشدن آثارشان با جشنواره در مورد دلایل راه نیافتن فیلم‌شان گفتگو کنند و به وسیله بازخورد مختصری که جشنواره ارائه می‌کند از این دلایل مطلع شوند.

سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه آکسفورد از ۲۷ آگوست تا ۴ سپتامبر ۲۰۲۱ به دو صورت آنلاین و زنده برگزار خواهد شد.

کد خبر 507444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.