بهسازی آسفالت معابر نیازمند بودجه هنگفت است

شهردار کمال شهر کرج با اشاره به گلایه‌های شهروندان در خصوص خرابی بخشی از آسفالت این شهر ۱۹۰ هزار نفری گفت: بهسازی کامل آسفالت معابر این شهر نیازمند بودجه هنگفت بوده که از توان شهرداری خارج است.

به گزارش ایمنا مهدی ناصری مقبل در خصوص درخواست‌های ساکنان کمال شهر برای بهسازی کامل آسفالت این شهر گفت: سال گذشته ۱۹ هزار تن آسفالت در معابر کمال شهر توزیع شد و طبق برنامه ریزی امسال نیز ۱۹ هزار تن دیگر آسفالت در معابر این شهر پخش خواهد شد.

وی افزود: بخش عمده آسفالت معابر کمال شهر دچار خرابی شده که باید بهسازی و مرمت شود.

شهردار کمال شهر خاطرنشان کرد: بخشی از معابر شهرک حضرت امیرالمومنین (ع) و شهرک طالقانی کمال شهر تاکنون آسفالت نشده و سعی می‌شود بر اساس درآمد شهرداری و اعتباراتی که وجود دارد سالانه بر اساس اولویت بندی عملیات مرمت و بهسازی آسفالت معابر انجام شود.

ناصری مقبل با اشاره به درخواست‌های شهروندان برای توسعه فضای سبز گفت: برای نخستین بار طی ۱۵ سال گذشته در کمالشهر ۲ قطعه زمین برای احداث پارک و فضای سبز اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: با اختصاص این دو قطعه زمین اکنون عملیات احداث پارک شهید سردار سلیمانی به وسعت ۲۲ هزار مترمربع با پیشرفت فیزیکی بین ۸۰ تا ۹۰ درصد در حال انجام است.

شهردار کمال شهر تاکید کرد: همچنین پارک دیگری به وسعت ۳۳ هزار مترمربع در حاشیه جنوبی جاده قزلحصار، تملک زمین آن انجام شده و قرار است شرکت توزیع برق استان البرز زمین این پارک را در اختیار شهرداری کمال شهر قرار دهد.

ناصری مقبل ادامه داد: سرانه‌های فضای سبز کمال شهر با احداث این دو پارک تا حدی افزایش می‌یابد اما با استانداردها فاصله زیادی دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 507439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.