رنگ جدید ایربادز اوپو Enco X TWS وارد بازار شد

شرکت اوپو اخیرا نسخه آبی رنگ ایربادز Ecno X TWS را وارد بازار هند کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اوپو ایربادز جدید خود را با رنگ جدید آبی به بازار عرضه کرده است تا کاربران بتوانند از بین رنگ‌های متنوع آن رنگ دلخواه خود را انتخاب کنند. قیمت نسخه آبی Ecno X TWS همانند دیگر نسخه‌ها ۱۳۵ دلار ارزیابی شده است، البته این محصول به مدت یک هفته با قیمت ۱۲۰ دلار به فروش خواهد رسید.

ایربادز اوپو Ecno X TWS در سه رنگ مشکی، سفید و آبی در اختیار کاربران قرار گرفته شده است. این محصول دارای طراحی بیضی شکل است، پایه‌های کشیده‌ای دارد و از نظر ظاهری شبیه اپل ایرپادز پرو است.

وزن هر کدام از ایربادزها ۴.۸ گرم است، از فناوری Hi-Fi پشتیبانی می‌کند و از درایور ۱۱ میلی متری نیز استفاده می‌کند. ایربادز اوپو Ecno X TWS به تراشه دو هسته‌ای مجهز است، بنابراین امکان کاهش صدا را فراهم می‌کند. این محصول دارای چهار حالت شفافیت، تغییر وضعیت صدا، قوی و ضعیف است؛ بنابراین کاربران می‌توانند با توجه به محیطی که در آن قرار دارند حالت مورد نظر خود را انتخاب کنند.

این مدل ایربادز دارای گواهی IP54 است بنابراین در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. شرکت سازنده نیز اعلام کرده است که با هر بار شارژ کردن این محصول می‌توانید بیش از ۲۵ ساعت از آن استفاده کنید. کاربران با استفاده از ایربادز اوپو Ecno X TWS می‌توانند به تماس‌های دریافتی پاسخ دهند و موسیقی را کنترل کنند.

کد خبر 507412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.