ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس

شاگردان مجیدی در مرحله یک هشتم جام حذفی امشب به مصاف پرپسولیس خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های سرخابی پایتخت امشب و از ساعت ۴۵/‏۱۹‬ در یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. مثل فصل گذشته، استقلال و پرسپولیس قبل از رسیدن به فینال جام حذفی باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند. سال قبل دو تیم در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که شاگردان مجیدی در ضربات پنالتی از سد رقیب سنتی‌اش گذشت و این بار دو تیم برگزار کننده مهم‌ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی هستند. دو تیم با شرایط مناسبی به این دیدار رسیده‌اند و باید دید کدامیک به مرحله بعدی رقابت‌ها خواهد رسید.

حسینی درون دروازه

استقلال با حضور سیدحسین حسینی عملکرد خوبی داشته و عملکرد او در کنار خط دفاعی موجب می‌شود تا به احتمال فراوان فیکس باشد. البته گلر آبی‌ها خاطره خوبی از تقابل با پرسپولیس در جام حذفی دارد. او در دیدار سال گذشته توانست پنالتی قرمزها را به خوبی مهار کند.

پنج مدافع در ترکیب

محمد نادری، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر و احمد موسوی پنج مدافع آبی‌ها برابر پرسپولیس خواهند بود. آبی‌ها در خط دفاعی مشکل زیادی ندارند و در آستانه دربی پایتخت توانسته‌اند برابر حریفان نمایش خوبی داشته باشند.

خط میانی آبی‌ها

مسعود ریگی، مهدی مهدی پور و فرشید اسماعیلی هافبک‌های مجیدی در مصاف با شاگردان گل محمدی هستند. فرهاد مجیدی در نیمه دوم می‌تواند از سعید مهری یا آرش رضاوند در خط میانی استفاده کند.

دو مهاجم در خط حمله

استقلال در این دیدار دو مهاجم را در ترکیب خود خواهد دید. ارسلان مطهری و مهدی قایدی مهاجمان تیم در این بازی خواهند بود و باید دید در برابر مدافعان حریف چه عملکردی خواهند داشت. گفتنی است آرمان رمضانی مهاجم سابق قرمزها می‌تواند در نیمه دوم برای آبی‌ها به میدان برود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد نادری، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، سیداحمد موسوی، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

کد خبر 507355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرحسین IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    1 0
    پرسپولیس میبرتتون
  • پرهام SG ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    1 1
    پرسپولیس صددرصد می بره
  • یوسف IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    1 1
    استقلال