ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال

شاگردان یحیی گل محمدی امشب در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های سرخابی پایتخت امشب و از ساعت ۴۵/‏۱۹‬ در یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. مثل فصل گذشته، استقلال و پرسپولیس قبل از رسیدن به فینال جام حذفی باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند. سال قبل دو تیم در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که استقلال در ضربات پنالتی از سد رقیب سنتی‌اش گذشت و این بار دو تیم برگزار کننده مهم‌ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی هستند. دو تیم با شرایط مناسبی به این دیدار رسیده‌اند و باید دید کدامیک به مرحله بعدی رقابت‌ها خواهد رسید.

لک، گلر ثابت قرمزها

"حامد لک" گلر مطمئن این روزهای پرسپولیس است و به نظر می‌رسد در این دیدار فیکس باشد این در حالی است با وجود بازگشت رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس به ایران بازهم وی دور از میادین است و لک درون دروازه خواهد ایستاد.

خط دفاعی بدون سید جلال

سیامک نعمتی، وحید امیری، فرشاد فرجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان چهار مدافع قرمزها برابر حریف هستند. برخلاف مسابقه قبلی این دو تیم سید جلال حسینی در این دیدار حضور ندارند. از نکات دیگر این بازی بازگشت سیامک نعمتی به دفاع راست پرسپولیس است تا یحیی خیالش بابت خط دفاعی آسوده شود.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان در بازی با شاگردان مجیدی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان و احمد نورالله‌ی هستند. یحیی گل‌محمدی برای این دیدار کمال کامیابی‌نیا را در اختیار نخواهد داشت اما سرلک همانند بازی قبلی قرمزها در ترکیب حضور دارد.

مهاجمان

شهریار مغانلو و امید عالیشاه مهاجمان پرسپولیس در میدان خواهند بود. بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد. در کنار دو مهاجم پرسپولیس، مهدی عبدی دیگر مهاجمان آماده قرمزها می‌تواند در نیمه دوم برای کمک به خط حمله این تیم وارد زمین شود. گفتنی است عیسی آل کثیر در این دیدار ممکن است به دلیل مصدومیت نیمکت نشین باشد و بر اساس شرایط بازی به مسابقه بیاید.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال

حامد لک، حسین کنعانی زادگان، فرشاد فرجی، وحید امیری، احمد نور اللهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، شهریار مغانلو و میلاد سرلک.

کد خبر 507354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    2 1
    استقلال می‌بره
    • علی IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      1 0
      انشاالله
  • امیرعلی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
    2 1
    پرسپولیس برنده