سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد تومانی ایرانسل در گیلان

مدیرعامل ایرانسل با اشاره به سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد تومانی در گیلان گفت: در سال جاری ۱۰۰ میلیارد تومان برای شهر رشت در حوزه مخابراتی پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایمنا، مدیرعامل ایرانسل امروز در دیدار با ارسلان زارع استاندار گیلان، سید محمد احمدی شهردار رشت و فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری‌اطلاعات گیلان با اشاره به سرمایه‌گذاری یک‌هزار میلیارد تومانی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در گیلان اظهار کرد: با وجود محدودیت‌ها، امسال ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای شهر رشت در حوزه مخابراتی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی شبکۀ نسل پنجم تلفن همراه، برای نخستین بار در ایران توسط ایرانسل گفت: به زودی سایت 5G ایرانسل در رشت نصب و راه‌اندازی شود که شهروندان می‌توانند از خدماش بهره‌مند شوند.

ارسلان زارع استاندار گیلان نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مخابرات اظهار کرد: سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومانی ایرانسل در گیلان نشان از شناخت جامعه هدف دارد و با توجه به تراکم جمعیتی این استان و گردشگرپذیر بودن آن، توسعه زیرساخت‌ها مطالبه‌ای عمومی است.

سید محمد احمدی شهردار رشت نیز با اشاره به ارائه خدمات شهر هوشمند، خدمات سازمانی و خدمات دیتاسنتر و پردازش ابری توسط ایرانسل، خواستار گسترش ارائۀ این خدمات به شهرداری و مردم رشت شد.

منبع: فارس

کد خبر 507347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.