ساخت دستگاه زباله‌سوز در رامسر

شهردار رامسر از ساخت دستگاه زباله سوز با مقیاس کوچک در این شهر خبر داد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد خوش قلب در جمع خبرنگاران با بیان این که برای توسعه گردشگری در شهر رامسر مجوز ایجاد اسکله اخذ شده است، اظهار کرد: با اتمام اخذ مجوزهای لازم، عملیات احداث آن آغاز می‌شود.

وی با اشاره به آخرین اقدامات در بخش مدیریت زباله شهر رامسر عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا آغاز شده است البته مشوق‌هایی نیز در این مرحله به خانواده‌ها ارائه شده است همچنین در منطقه بالادست که محل دفن زباله بوده با نصب دستگاه پردازش، تفکیک زباله برنامه‌ریزی شده و انعقاد قراردادی برای احداث نیروگاه زباله سوز کوچک برای شهر رامسر در دست انجام است.

شهردار رامسر با اشاره به تجهیز ناوگان حمل و نقل شهرداری در ۱۴ ماه اخیر، عنوان کرد: در این مدت ۱۵ دستگاه خودرو مورد نیاز شهرداری خریداری شده که این اقدام بی سابقه بوده است.

وی از خرید دستگاه بازیافت کلوخه آسفالت خبر داد و یادآور شد: ضایعات آسفالت حفاری‌های صورت گرفته توسط شهرداری‌ها جمع آوری و با قیر ترکیب و به عنوان آسفالت مجدداً مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خوش قلب با بیان این که در واحد موتوری برای بازسازی و تعمیر ماشین آلات در ۱۴ ماه اخیر، دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون هزینه شده است، تصریح کرد: بیش از ۱۰ سال معضل عقب نشینی دیواره فرودگاه در باغ ملی وجود داشت که این موضوع در دست اقدام بوده و در این راستا عملیات دیوارکشی و فنس کشی انجام شده است.

وی از اجرای ۲۰ هزار مترمربع پیاده روسازی و موزائیک فرش در این شهر خبر داد و گفت: برای این امر هفت میلیارد تومان هزینه شده است.

شهردار رامسر از تعویض و بازسازی تیرهای سیستم روشنایی قدیمی و فرسوده شهر رامسر خبر داد و گفت: برای این امر پنج میلیارد تومان صرف خرید تیرهای دکوراتیو جدید شده که از میدان امام (ره) تا فرودگاه نصب شده است.

کد خبر 507305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.