واکسیناسیون روزانه ۲۰۰ نفر در گلپایگان

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: روزانه ۲۰۰ نفر در این شهرستان واکسن کرونا دریافت می‌کنند، البته در صورت تأمین، ظرفیت تزریق تا هزار نفر نیز وجود دارد.

ناصر رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در شهرستان گلپایگان واکسن کرونا در مرحله نخست به کارکنان مراکز بهداشت و درمان، پرستاران و پزشکان، پاکبانان، کارکنان غسالخانه، بیماران خاص، سالمندان مرکز نگهداری "رئوف" و گروه سنی ۷۰ سال به بالا تزریق شد.

وی با بیان اینکه مرحله دوم واکسیناسیون شامل گروه سنی ۶۵ تا ۶۹ است که تاکنون ۶۰۰ نفر از جمعیت هدف این گروه واکسینه شده‌اند، افزود: روزانه ۲۰۰ نفر در گلپایگان واکسن کرونا دریافت می‌کنند، البته در صورت تأمین، ظرفیت تزریق تا هزار نفر نیز وجود دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان با بیان اینکه سهمیه واکسن شهرستان کرونا به صورت هفتگی تحول شبکه بهداشت و درمان می‌شود، تصریح کرد: ۱۰ نفر از نیروهای شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر شهرستان برای واکسیناسیون به‌کار گرفته شده‌اند.

رستمی گفت: در این شهرستان پس از واکسیناسیون مرحله نخست، آمار فوتی‌ها و مراجعه کنندگان به مراکز منتخب کاهش پیدا کرد و اکنون روزانه تنها ۲۰ نفر برای انجام تست کرونا به مراکز منتخب مراجعه می‌کنند.

وی تأکید کرد: پیک پنجم کرونا در حال شیوع است و ضرورت دارد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از انتشار ویروس در شهرستان جلوگیری شود.

کد خبر 507289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.