عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ تیرماه

در این بسته خبری از اجرای قطار حومه‌ای نجف‌آباد به اصفهان تا شکایت اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از سازمان تامین اجتماعی و انجام ۶۶۷ عملیات آتش‌نشانی در اسلامشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری زرند

محمدرضا مهدلو، شهردار زرند با اعلام اینکه شهرداری گام به گام در راستای توسعه ورزش در حال قدم برداشتن است، گفت: این نهاد با هدف ارتقای سطح سلامت و نشاط اجتماعی، اقدام به راه اندازی این مجموعه فرهنگی ورزشی کرده است.

آسفالت و بهسازی ۱۶۲ هزار مترمربع از معابر سنندج

بهزاد ریحانی، معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از آسفالت و بهسازی ۱۶۲ هزار مترمربع از معابر آسفالت شده سطح شهر از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: در این بازه زمانی ۱۹ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت صرف بهسازی معابر و محلات سطح شهر شده است.

معاینه فنی تاکسی‌های شهر قزوین نیم بها شد

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از انجام معاینه فنی تاکسی‌ها با ۵۰ درصد تخفیف در مرکز معاینه فنی شهید رجایی شهرداری قزوین خبر داد.

انجام ۶۶۷ عملیات آتش‌نشانی در اسلامشهر

یوسف منطقی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اسلامشهر با اعلام خبر فوق اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه آتش‌نشانان با اقدام سریع و اعزام به موقع به رفع خطر، امداد و نجات، ایمن‌سازی و اطفا حریق ۶۶۷ مورد در سطح شهر اقدام کردند.

تملک ۳۱۰ میلیارد ریالی املاک در شهریار

بهروز کاویانی، شهردار شهریار از خرید و آزادسازی املاک معارض در مسیر پروژه احداث تقاطع غیر همسطح در میدان جهاد خبر داد و گفت: دو مانع بزرگ در مسیر اجرای طرح تقاطع غیر همسطح در میدان بسیج و جهاد شهریار وجود دارد که شامل معارضات ملکی و تاسیساتی است.

تمدید معافیت پروانه شهرداری برای پروژه ۵.۵ هکتاری زنجان

مسعود شاهین‌فر، معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: معافیت هزینه پروانه شهرداری در ۵.۵ هکتاری کوی فرهنگ (زمین‌های گروه ساخت) با هماهنگی مدیرکل راه و شهرسازی و شورای اسلامی شهر زنجان تا شهریورماه سال‌جاری تمدید شد.

افزایش ۵۰ درصدی بودجه شهرداری خنجین

محسن آشناور، سرپرست شهرداری خنجین گفت: بودجه امسال شهرداری خنجین نسبت به سال گذشته با رشد ۵۰ درصدی همراه است.

شکایت اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از سازمان تأمین اجتماعی

مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: علیرغم پیش بینی اعتبار لازم در سنوات مختلف، متأسفانه از سال ۱۳۹۲ سازمان تأمین اجتماعی با بهانه تکمیل سقف اعتباری این بخش، از پذیرش رانندگان جدید و بروز رسانی فهرست رانندگان موجود خودداری کرده است.

اجرای طرح پلاک‌کوبی هوشمند در شاهرود

علیرضا حاجی محمد علی، شهردار شاهرود از نصب پلاک‌کوبی هوشمند (کیو_آر) در شاهرود خبر داد و گفت: این طرح برای برای اولین بار در استان سمنان ویژه منازل شهروندان اجرایی می‌شود.

اجرای قطار حومه‌ای نجف‌آباد به اصفهان

محمد مغزی نجف آبادی، شهردار نجف آباد گفت: با توجه به پتانسیل‌های خاص نجف‌آباد، از جمله مراکز متعدد دانشگاهی، صنعتی و درمانی و فاصله نزدیک این شهر تا مرکز استان، از چند سال پیش طرح اجرای قطار حومه‌ای نجف‌آباد به اصفهان در دستور کار مسئولان ارشد شهرستان قرار گرفته است؛ در حال حاضر، آخرین تغییرات مربوط به مسیر این طرح، در شورای عالی ترافیک استان اصفهان تصویب شده و با توجه به آزادسازی عمده مسیر، بعد از انجام برخی دیگر از مقدمات قانونی و اداری، این طرح وارد مرحله کلنگ‌زنی خواهد شد.

کد خبر 507258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.