جورجینیو: هیچکس بیشتر از من جام نبرده

هافبک تیم ملی ایتالیا رویای کسب توپ طلا را در سر دارد چرا که فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و سپس یورو، هافبک ایتالیایی تیم چلسی اعتقاد دارد که بر اساس ملاک‌های خاصی می‌تواند شانس اول کسب توپ طلا باشد.

جورجینیو در مصاحبه با رسانه‌ها اعتراف کرده است که به هیچ وجه خودش را بهترین نمی‌داند اما اگر ملاک انتخاب برترین بازیکن دنیا، مدال و قهرمانی باشد آن وقت او شانس بسیار زیادی خواهد داشت و یکی از اصلی ترین گزینه‌ها خواهد بود.

هافبک ایتالیایی چلسی که در مسابقات یورو نیز عملکرد بسیار خوبی داشت، در دیدار نیمه نهایی برابر اسپانیا پنالتی سرنوشت سازی را تبدیل به گل کرد که باعث صعود تیم ملی کشورش به مرحله نهایی شد. او در طی تمامی بازی‌های ایتالیا یکی از اثرگذارترین‌ها بود و شاید اگر در دیدار نهایی نیز پنالتی خودش را تبدیل به گل می‌کرد، در آنصورت حتی به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت نیز انتخاب می‌شد.

با این وجود جورجینیو پنالتی خود را مقابل انگلستان از دست داد و در ادامه دوناروما ناجی آتزوری شد تا به قهرمانی برسد. به این ترتیب عنوان بهترین بازیکن مسابقات یورو ۲۰۲۰ نیز به گلر جوان رسید و هافبک این تیم از کسب این عنوان باز ماند تا جدی ترین شانس فعلی توپ طلا لیونل مسی باشد.

هافبک تیم ملی ایتالیا که اصالتاً اهل برزیل است اظهار کرده: هر کسی رویاهای خودش را دارد و به هر حال اگر بخواهم صادقانه بگویم در دنیا بهترین استعداد را ندارم اما در فصلی که گذشت بیشترین افتخارات را کسب کردم. نمی‌توانم خودم را با کسانی مثل مسی یا رونالدو مقایسه کنم و سطح آن‌ها کاملاً متفاوت است و آن‌ها شخصیت کاملاً ًمتفاوتی نیز دارند. در هر صورت همانطور که گفتم، همه چیز به ملاک انتخاب بستگی دارد.

کد خبر 507255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.