ادبیات برخی آقایان سخیف است/ کمال قطعاً نخواهد رسید، وضعیت عیسی نامعلوم!

مربی پرسپولیس از دقایقی قبل در نشست خبری پیش از مسابقه دربی حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید مطهری در نشست خبری قبل از دیدار جام حذفی مقابل استقلال، اظهار کرد: فوتبال مرگ و زندگی است ولی نگاه‌مان این طور نیست و فوتبال شیرینی و قشنگی خودش را دارد. نگاهمان این طور بوده که با احترام رفتار کنیم چون در باشگاه بزرگی کار می‌کنیم که همواره به ما یاد داده با رقبا محترمانه رفتار کنیم.

بازیکنانمان همیشه نشان داده‌اند کارهای بزرگ کرده‌اند

مربی پرسپولیس با بیان اینکه استقلال تیم قابل احترامی است، خاطرنشان کرد: می‌دانیم که همواره رقابت بین ما و استقلال بوده و خوب است که این رقابت همواره با جوان مردی و فیر پلی باشد تا هوادرانمان لذت ببرند. تیمی که قهرمان لیگ و سوپرجام شده و به فینال آسیا رفته، به طور قطع بدانید که تمرکزش روی فوتبال است و دوست داریم که کار خودمان را درست انجام دهیم.

وی افزود: فردا بازی سختی داریم اما بازیکنانمان همیشه نشان داده‌اند کارهای بزرگ کرده‌اند. می‌دانید که در خیلی از بازی‌ها با نفرات کامل حاضر نبودیم ولی بچه‌هایمان بارها ثابت کرده‌اند که به معنا واقعی کلمه یک تیم هستند و جور یکدیگر را کشیده‌اند.

حق نداریم درباره مشکلات صحبت کنیم

مطهری با بیان اینکه حق نداریم درباره مشکلات صحبت کنیم، تصریح کرد: چون دربی یک بازی خاص است و می‌خواهیم برد را به هوادران مان تقدیم کنیم، می‌خواهیم اول فوتبالی درخور احترام و در نهایت برد را تقدیم شأن کنیم. بنابراین اتحادمان را حفظ کرده و همه مشکلات را برای بازی فردا فراموش می‌کنیم و اصلاً حق نداریم درباره مشکلات حرف بزنیم چرا که روز، هفته و ماه خیلی از طرفدارانمان با برد ما ساخته شده و زندگی شأن در شرایطی بهتری قرار می‌گیرد.

مربی پرسپولیس با اشاره به شناخت و آنالیز خوب استقلال، گفت: فردا بازی فوق‌العاده سختی خواهد بود. استقلال را به خوبی می‌شناسیم و آنالیز کردیم. امروز نیز آخرین جلسه آنالیزمان است و سعی می‌کنیم تاکتیک‌های خود را در دیدار فردا پیاده کنیم. در کادر فنی پرسپولیس همواره صحبتمان این است که فوتبالی قابل احترام و سپس بتوانیم تاکتیک خود را به حریف دیکته کنیم تا بتوانیم خیلی خوب بازی را کنترل کرده و به نتیجه مناسبی برسیم.

مطهری در پاسخ به سوالی مبنی بر آنکه آیا سورپرایزی برای دیدار فردا دارند یا خیر؟ اظهار کرد: متوجه نمی‌شوم منظورشان از سوپرایز چیست. همیشه سعی کرده‌ایم فوتبالی کلاسیک و رو به جلو را ارائه دهیم.

ادبیات برخی آقایان سخیف است

مربی پرسپولیس با کنایه به ادبیات برخی مدیران باشگاه رقیب، خاطرنشان کرد: افرادی که داریم در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مربیگری کرده، بازی یا مدیریت می‌کنیم باید بدانیم کجا کار می‌کنیم و همواره ادبیات خوبی را استفاده کنیم. متأسفانه برخی آقایان ادبیات سخیفی را استفاده می‌کنند که این اصلاً خوب نیست و خوراک بدی را به جامعه و جوانان می‌دهد. کسانی که در این دو باشگاه کار می‌کنیم وظیفه خطیری داشته و باید همواره خوراک خوبی به جامعه داده و الگوی خوبی برای جوانان این مرز و بوم باشیم.

کمال قطعاً نخواهد رسید، وضعیت عیسی نامعلوم

مطهری با بیان اینکه دو-سه مصدوم داریم، تصریح کرد: کمال قطعاً به بازی فردا نمی‌رسد و وضعیت عیسی واقعاً معلوم نیست. با توجه به مصدومیتی که عیسی از ناحیه همسترینگ دارید، هر ۲۴ ساعت شرایطش تغییر می‌کند و به طور قطعی نمی‌توانم درباره رسیدن یا نرسیدن او صحبت کنم. سید جلال هم کمی درد دارد و باید ببینیم تا فردا چه شرایطی رخ خواهد داد.

وی در خصوص قضاوت علیرضا فغانی در شهرآورد، گفت: دربی واقعاً بازی بزرگی است و همیشه شجاعت سرلوحه کار ایشان بوده است. اگر همیشه می‌خواستم مثالی برای قشر داوران خودمان بزنم، گفته‌ام باید شجاعت آقای فغانی را داشته باشند چرا که او با همین شجاعت به این پیشرفت رسید. به نظرم برای آقای فغانی و تیم شأن مهم نیست که چه تیمی بازی می‌کند و داوران بزرگی هستند؛ امیدوارم فردا هم قضاوت خوبی داشته باشند.

در پرسپولیس کار می‌کنیم و فشار زیاد طبیعی است

مطهری در پاسخ به این سوال که حواشی اخیر ایجاد شده برای پرسپولیس تأثیری روی عملکرد آن‌ها در بازی فردا خواهد گذاشت؟ خاطر نشان کرد: ببینید شما هر چه در کلاس بالاتری بازی می‌کنید و مربیگری می‌کنید، فشار بیشتری را تحمل می‌کنید. وکسانی برنده هستند که زیر این فشار خم نشوند و این فشار را تحمل کنند. طبیعی است که در پرسپولیس به عنوان بازیکن و مربی فشار زیادی را تحمل می‌کنید ولی باید بتوانید خوب اینها را کنترل کنید.

وی اضافه کرد: یک نکته را گفتم؛ اینکه تیمی که قهرمان می‌شود، فینال آسیا می‌رود و قهرمان سوپرجام می‌شود، تمرکز کاملش روی فوتبال است. این صحبتم پیامی به اهالی فوتبال است و هیچ چیزی نمی‌تواند تمرکز ما را به هم بریزد.

مربی پرسپولیس درباره بازگشت بوژیدار رادوشوویچ، تصریح کرد: رادو دیروز رسیده و اولین تمرین را امروز با تیم انجام خواهد داد و بعد کادر فنی در موردش تصمیم خواهد گرفت. رادو باید شرایط ما را درک کند. این یک تعهد دوطرفه است؛ هم بازیکنان به باشگاه و هم باشگاه به بازیکنان. انشاالله تصمیم خوبی برای بازی فردا خواهیم گرفت و مشکلی از این بابت نداریم.

کد خبر 507251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.