تحول بزرگ در حوزه پسماند و خدمات شهری تالش پس از ۱۰ سال

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تالش گفت: با به‌روزرسانی و افزایش تجهیزات و ماشین آلات حمل زباله شهرداری، پس از ۱۰ سال تحولی بزرگ در ارائه خدمات شهری و حوزه مدیریت پسماند این شهر ایجاد می شود.

نامیار سکوتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: خدمات شهری شهرداری تالش توسط پیمانکار بخش خصوصی اداره می‌شود و شهرداری برای مدیریت حوزه پسماند، ۸۰ نیرو، ۱۰ دستگاه خودرو پرس و حمل زباله و دو دستگاه کامیون حمل ضایعات و نخاله شش تنی در اختیار دارد.

وی افزود: روزانه به طور میانگین ۸۰ تن زباله در شهر تالش تولید می‌شود و این مقدار در زمان حضور مسافران به یکصد تن در روز افزایش می‌یابد و زباله تولیدی در منطقه ساحلی قروق دفن می‌شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تالش تصریح کرد: اکنون زباله تولیدی در شهر تالش نسبت به ۱۰ سال پیش نزدیک به دو برابر افزایش یافته است که تجهیزات و ماشین آلات ناوگان حمل و نقل پسماند شهرداری تالش نسبت به آمار جدید به‌روزرسانی می‌شود.

وی افزود: قرارداد پیمانکار بخش خصوصی در حوزه خدمات شهری و فضای سبز شهرداری در شهریورماه جاری به پایان می‌رسد و در هفته‌های آینده آگهی مناقصه برای انتخاب پیمانکار جدید منتشر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیمانکار بخش خصوصی در حوزه خدمات شهری شهرداری تالش، این بار نسبت به آمار جدید وسعت، جمعیت و میزان زباله تولیدی در این شهر با امکانات و ماشین آلات لازم انتخاب می‌شود.

سکوتی با بیان اینکه برای نخستین بار در تالش، نقشه خدمات رسانی به شهروندان در حوزه مدیریت هوشمند پسماند تهیه می‌شود، تاکید کرد: در سال جاری با به‌روزرسانی و افزایش تجهیزات و ماشین آلات حمل زباله شهرداری، پس از ۱۰ سال تحولی بزرگ در حوزه خدمات شهری و مدیریت پسماند این شهر ایجاد می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهر هشت پر یا تالش مرکز شهرستان تالش با حدود ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 507235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.