تبلیغات برای جلیلی در آستانه تشکیل کابینه

در حالیکه چالش بر سر عضویت اعضای جبهه پایداری و حامیان آن‌ها در دولت سیزدهم به اوج خود رسیده روزنامه کیهان به بهانه انتشار یک کتاب برای سعید جلیلی رپرتاژ آگهی منتشر کرد.

به گزارش ایمنا، روزنامه کیهان با انتشار یادداشتی در مورد کتاب دختر مو شرابی نوشته محمد حسین‌زاده و تعزیف سعید جلیلی از آن نوشت:

محمد حسین‌زاده نویسنده کتاب دختر مو شرابی در صفحه مجازی خود نوشت: «امروز وحید آقای جلیلی تماس گرفت و بعد احوالپرسی گفت یکی از خوانندگان کتاب «دختر مو شرابی» می‌خواهد با شما صحبت کند. انتظار صحبت با هر فردی را داشتم جز دکتر سعید جلیلی. کتاب را خوانده بودند و با تماس‌شان من را شرمنده کردند. صحبت‌های سعید آقا برایم امروز شد کلی انگیزه و انرژی. هم کتاب را مورد لطف قرار دادند و هم از کارهای قبلی پرسیدند و وقتی گفتم کار اولم بوده است تشویقم کردند به ادامه مسیر.

نقد سیاست خارجه ۲۰۰ ساله اخیر کشور یکی از محورهای «رمان دختر مو شرابی» است و استقبال یک دیپلمات انقلابی و مدافع حقوق ایران در مجامع بین‌المللی امیدم را مضاعف کرده است که ان‌شاءالله «دختر مو شرابی» به هدفش یعنی رساندن پیام عزت و غیرت ایرانی خواهد رسید. لطف دکتر جلیلی اما درسی دیگر هم برایم داشت؛ تواضع و فروتنی ایشان که با یک تماس چند دقیقه‌ای با یک نویسنده تازه‌کار چقدر انگیزه برایم ایجاد کردند. اینکه گاه یک تماس و احوالپرسی چقدر می‌تواند انگیزه‌ها را زنده کند و دل‌ها را امیدوار.»

گفتنی است، «دختر مو شرابی» به قلم محمد حسین‌زاده توسط نشر کتابستان معرفت چاپ و منتشر شده است.

کد خبر 507203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.