توسعه و تسهیل تردد در محورها به کاهش زمان سفر و افزایش ایمنی منجر شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: در سال‌های اخیر در حوزه توسعه و تسهیل در تردد محورهایی بر راه‌های کشور اضافه شد که این اقدام به کاهش زمان سفرها و افزایش ایمنی منجر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار کمال هادیانفر در اینستاگرام خود نوشت:

"در حاشیه بازدید از آزادراه تهران - شمال:

هدف بازدید ما از پروژه فوق این است که چه میزان از مسیر موضوعات ایمنی در آن رعایت شده است تا نواقص و کاستی‌های موجود هر چه سریع‌تر بر طرف شوند و اجرای دوره آزمایشی تردد در مسیر جنوب به شمال در محور تهران به چالوس را بتوانیم داشته باشیمدر سال‌های اخیر در حوزه توسعه و تسهیل در تردد محورهایی بر راه‌های کشور اضافه شد که این اقدام به کاهش زمان سفرها و افزایش ایمنی منجر شد.

در گذشته ترددهای گسترده‌ای که در راه‌ها به خصوص محورهای شمالی کشور اتفاق می‌افتاد، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی ما بوده است که غالباً مردم عزیز ما درگیر ترافیک بودند و ما مجبور به یک طرفه کردن مسیرها می‌شدیم که این اقدام هم حق هموطنانی که قصد سفر از شمال به مرکز داشتند را تضییع می‌کرد.

با تلاش‌های صورت گرفته و نیازمندی که ما بعد از نوروز نود و هشت از دفتر مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و وزارت راه به عنوان مطالبه اجتماعی مطرح کردیم، دولت از بنیاد مستضعفان حمایت کرد و وارد این عرصه شد و در انتهای همان سال شاهد افتتاح فاز یک محور چالوس بودیم که این اقدام باعث شد تا بُعد مسافت در این محور پنجاه دقیقه کاهش یابد.

آنچه که برای ما حائز اهمیت است بحث ایمنی راه، نصب گاردریل، روشنایی تونل‌ها، نصب علائم راهنمایی و رانندگی و آنتن دهی تلفن همراه است. تردد آزمایشی فاز دوم آزادراه تهران-شمال؛ به امید خدا در مردادماه فاز دوم آزادراه تهران-شمال به صورت آزمایشی زیر بار تردد می‌رود و بعد از آن اقدامات نهایی برای تکمیل و بهره برداری دائمی انجام خواهد شد

امروز از روند اجرایی فاز دوم آزادراه تهران _شمال بازدید به عمل آمد و الحمدالله تمام کارشناسان و مشاوران اجرایی این فاز نخبگان ایرانی هستند و اجرای پروژه عظیم شش هزار و چهارصد متری تونل جاده چالوس که در خاورمیانه بی نظیر است را برعهده دارند. "

توسعه و تسهیل تردد در محورها به کاهش زمان سفر و افزایش ایمنی منجر شد

توسعه و تسهیل تردد در محورها به کاهش زمان سفر و افزایش ایمنی منجر شد

کد خبر 507190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.