بازار ارز دیجیتال امروز ۲۳ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین مطابق با تحلیل افت قیمتی خود را تجربه کرد و از ۳۴ هزار دلار به ۳۱ هزار دلار کاهش یافت اگر بتواند خود را در این سطوح تثبیت کند می‌تواند مجدد تا ۳۴ بازگردد اما اگر نتواند تثبیت کند تا سطح ۲۸ هزار دلار ریزش خواهد داشت.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ چهارشنبه ۲۳ تیرماه_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۳۱ هزار ۷۹۷ دلار، کاهش ۳.۱۶ درصدی
  • اتریوم ۱ هزار و ۸۷۲ دلار
  • بایننس کوین ۲۹۲ دلار و ۹۳ سنت
  • کاردانو یک دلار و ۲۰ سنت
  • دوج کوین ۱۸ سنت
  • ریپل ۵۹ سنت
  • پولکادات ۱۳ دلار و ۲۱ سنت
  • · یونی سواپ ۱۷ دلار و ۳۱ سنت
  • بیت کوین کش ۴۴۶ دلار و ۵۳ سنت
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۳ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۱ تیر ماه

نگاهی به بیت کوین در تایم فریم یک ساعته داشتیم، توانسته به سمت سقف کانال خود حرکت کند و در محدوده ۳۴ هزار دلار نوسان کند. در تایم فریم یک ساعته شاهد واگرایی منفی در سقف اندیکاتور مکدی هستم، این موضوع می‌تواند منجر به اصلاح قیمت بیت کوین تا محدوده ۳۱ هزار دلار شود، البته کمی باید منتظر ماند تا الگوی اصلاحی تأیید شود، در این نقطه به هیچ عنوان پیشنهاد ورود داده نمی‌شود.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۳ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(تحلیل‌ها نظر تحلیلگر بوده و مبنای معاملات شما نباید قرار بگیرد، سلب مسئولیت)

تحلیل روز گذشته ۲۲ تیر ماه

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۳ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(تحلیل‌ها نظر تحلیلگر می‌باشد و مبنای معاملات شما نباید قرار بگیرد، سلب مسئولیت)

پیش بینی می‌شود بیت کوین تا محدوده ۳۰ الی ۳۱ هزار واحد ریزش را تجربه کند و سپس در آن نقطه اگر بر روی سطوح حمایتی شاهد بازگشت قیمتی باشیم می‌توانیم بگویم مجدد یک موج صعودی کوتاه خواهیم داشت.

تحلیل روز ۲۳ تیر ماه

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۳ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین مطابق با تحلیل افت قیمتی خود را تجربه کرد و از ۳۴ هزار دلار به ۳۱ هزار دلار کاهش یافت اگر بتواند خود را در این سطوح تثبیت کند می‌تواند مجدد تا ۳۴ بازگردد اما اگر نتواند تثبیت کند تا سطح ۲۸ هزار دلار ریزش خواهد داشت.

معامله گران روزانه دو هزار بیت کوین از صرافی‌های متمرکز برداشت می‌کنند

افزایش جریان‌های خروجی بیت کوین از صرافی‌های متمرکز نشان می‌دهد بازارهای بیت کوین می‌توانند در یک فاز انباشت باشند. با تقریباً خروج روزانه دو هزار بیت کوین (به ارزش تقریباً ۶۶ میلیون دلار در قیمت‌های فعلی) از صرافی‌ها، تعداد بیت کوین نگه داری شده در صرافی‌های متمرکز به طور مداوم از اواخر ماه مه (اردیبهشت) کاهش یافته است.

گزارش Week On-Chain گلس نودGlassnode در ۱۲ جولای (۲۱ تیر) نشان داد که ذخایر بیت کوین در صرافی‌های متمرکز به سطوحی که از ماه آوریل (فروردین) دیده نشده بود، کاهش یافته است، ماهی که شاهد انفجار بیت کوین به سقف تاریخی تقریباً ۶۵ هزار دلاری خود بود. محققان خاطر نشان کردند که در طول دوره صعودی منتهی به این سقف، خالی شدن بی امان ذخایر بیت کوین صرافی‌ها یک موضوع کلیدی بود. Glassnode نتیجه می‌گیرد که بسیاری از این بیت کوین به سپرده Grayscale GBTC رفت و یا توسط مؤسسات انباشت شد، که منجر به “یک جریان خالص مداوم از صرافی‌ها شد.

با این حال، هنگامی که قیمت بیت کوین در ماه مه (اردیبهشت) کاهش یافت، این روند با ارسال بیت کوین به صرافی‌ها برای فروش معکوس شد. در حال حاضر، حجم انتقال خالص دوباره به محدوده منفی نقل مکان کرده زیرا جریان‌های خروجی افزایش می‌یابد. بر اساس یک میانگین متحرک ۱۴ روزه دو هفته گذشته به طور خاص شاهد بازگشت مثبت‌تر خروجی‌های صرافی‌ها، با نرخ حدوداً دو هزار بیت کوین در روز بوده‌اند.

بانک‌های کره جنوبی مایل به گسترش همکاری با صرافی‌های رمز ارز نیستند!

دو صرافی Upbit و Bithumb که دو بازیکن بزرگ رمزنگاری در کره جنوبی هستند، همکاری خود را با بانک‌ها تنها تا ۲۴ سپتامبر منوط به اینکه نام واقعی دارندگان حساب را به واحد اطلاعات مالی کشور گزارش دهند، تمدید کردند. از آنجا که همکاری صرافی‌ها و بانک‌ها سود قابل توجهی برای بانک‌ها در پی ندارد، بانک‌ها تمایلی به قبول مسئولیت مقابله با خطرات احتمالی این حوزه را ندارند. غنا می‌خواهد پروژه ارز دیجیتال ملی خود را شروع کند.

آیا Gemini می‌تواند Binanceرا از طریق انطباق با قوانین شکست دهد؟

هدف آنها تبدیل شدن به سریع‌ترین لاک پشت در مسابقه است.

بنیانگذار صراقی Gemini ، کامرون وینکلووس Cameron Winklevoss ، اعلام نموده این شرکت قصد دارد تا از بزرگترین صرافی دنیا یعنی Binance پیشی بگیرد ، زیرا پیش بینی می‌کند تاکید آن بر انطباق بر قوانین به نتیجه برسد ، چرا که اکثر ناظران و دولتمردان صرافی‌های غیر مجاز و منطبق نشده با قوانین را سرکوب می‌کنند.

همانطور که در تاریخ ۱۲ جولای (۲۱ تیر) توسط Bloomberg گزارش شد ، وینکلووس بر اهمیت توجه بر خواسته‌های نظارتی تاکید کرد و اظهار کرد Gemini یک بازی طولانی را شروع کرده است. ما تلاش می‌کنیم تا به سریع‌ترین لاک پشت در مسابقه تبدیل شویم ، این بازی طولانی با مرور زمان به نتیجه می‌رسد.

این نظرات از جایی نشأت می‌گیرد که فشارهای نظارتی بر روی Binance در حال افزایش است ، مرجع راهبردی امور مالی انگلستان در اواخر ماه ژوئن(اوایل تیرماه) به Binance گفت مجاز به انجام فعالیت در این کشور نمی‌باشد. و به دنبال این اخطار نظارت شدید بانکی شروع شد و چندین بانک در خیابان‌های بزرگ فعالیت مشتریان خود با این صرافی را محدود کردند.

تقریباً همزمان با این اتفاق Bloomberg گزارش داد ، وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا ، سازمان خدمات درآمدهای داخلی آمریکا و کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده به طور فعال جنبه‌های تجارت Binance را مورد بررسی قرار داده‌اند. در مقابل، وینکلووس اعلام کرد Gemini همانند Bitstamp ، Bittrex و bitFlyer در تلاش می‌باشد تا مطابق با قوانین و خواسته‌های سازمان‌های نظارتی آمریکا ، کار خود را پیش ببرد. این شرکت به پیدایش انجمن کالاهای مجازی در سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۷) که هدف آن ریشه کن کردن کلاهبرداری و رفتارهای ناهنجار می‌باشد، کمک کرد.

به هرحال، طبق داده‌های وبسایت CoinMarketCap صرافی Binance هنوز حجم بازار معاملات رمز ارزها را در دست دارد ، بطوریکه حجم معاملات روزانه آن با مبلغ ۱۴ میلیارد دلار صد برابر بیشتر از صرافی دوقولوهای وینکلووس که حجم معاملات روزانه آنها فقط ۱۱۷.۷ میلیون دلار هست، می‌باشد.

= صرافی Gemini تنها صرافی مستقر درآمریکا نیست که اولویت خود را مبنی بر رعایت قوانین می‌داند ، صرافی Coinbase اوایل امسال IPO بازرسی‌ها مالی خود را منتشر کرد. همچنین صرافی Kraken با دریافت منشور نظارت بانکی در سپتامبر ۲۰۲۰ (مهر ۱۳۹۹) می‌خواهد بیشتر عمومی شود.

توقیف بی سابقه ۴۰۸ میلیون دلار رمز ارز توسط پلیس بریتانیا

پلیس بریتانیا بعد از اینکه گروه‌های جرایم سازمان یافته برای شستن پول کثیف خود به رمز ارزها روی آوردند مقادیر بی سابقه‌ای رمز ارز در مجموع به ارزش ۲۹۴ میلیون پوند (۴۰۸ میلیون دلار) را به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد پول‌شویی، ضبط کرد. پلیس لندن روز سه شنبه گفت کمتر از سه هفته پس از توقیف ۱۱۴ میلیون پوندی ۲۴ ژوئن (۳ ژوئن) به عنوان بخشی از تحقیقات پولشویی، ۱۸۰ میلیون پوند رمز ارز فاش نشده را ضبط کرده است.

گراهام مکنالتی Graham McNulty، معاون اداره پلیس شهری می‌گوید: “در حالی که هنوز در نظر خلاف‌کاران پول نقد پادشاه باقی می‌ماند; با توسعه پلتفرم‌های دیجیتال، ما به طور فزاینده‌ای شاهد مجرمان سازمان یافته‌ای هستیم که از رمز ارز برای پول‌شویی استفاده می‌کنند.”یک زن ۳۹ ساله به ظن پول‌شویی پس از کشف اولین محموله دستگیر شد و در مورد کشف ۱۸۰ میلیون پوندی تحت بازجویی قرار دارد.

کارآگاه جو رایانJoe Ryan می‌گوید: توقیف امروز یکی دیگر از نشانه‌های قابل توجه در این تحقیقات است که ماه‌ها ادامه خواهد داشت تا ما بر کسانی که در مرکز این عملیات مشکوک پول‌شویی هستند، تمرکز کنیم.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۳ تیر ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 507182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.