بروشور دیجیتالی؛ راهنمایی برای گردشگران ایرلند

برنامه‌ریزان کلانشهر دونگال در ایرلند شمالی قرار است نرم‌افزاری در اختیار گردشگران قرار دهند تا از این طریق به آن‌ها در دستیابی به اطلاعاتی جامع در مورد سفر خود کمک کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نرم‌افزار جدیدی که به زودی در اختیار مسافران دونگال قرار خواهد گرفت، بخشی از یک طرح با عنوان "به ایرلند خوش آمدید" است که با هدف رونق بازاریابی محلی گردشگری به وجود آمده است. در این نرم‌افزار تمام مکان‌های دیدنی و اطلاعاتی در مورد سفر در شهر به صورت بروشور دیجیتالی در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

این نرم‌افزار دیجیتالی بسیار جالب که با همکاری مقامات محلی صنعت گردشگری و اعضای شورای شهر ایجاد شده است، دسترسی به تمام مکان‌های دیدنی شهر را برای مسافران تسهیل می‌کند و عملکرد آن مستلزم اتصال به اینترنت است.

در کمپین "به ایرلند خوش آمدید" که برای تعطیلات تابستانی برگزار شده است، از اطلاعاتی که در نرم‌افزار "بروشور دیجیتالی" وجود دارد به منظور کشف محلات شهر برای رونق بازاریابی بهره گرفته می‌شود. تمام افراد صاحب مشاغل می‌توانند با دانلود این نرم‌افزار روی گوشی‌های خود، مسافران را به سمت بازدید از بازارها و محل کارشان راهنمایی کنند و به طراحی برنامه سفر آن‌ها بپردازند.

دونگال شهری بسیار زیبا با سواحل و مکان‌های دیدنی به شمار می‌رود که با برنامه‌ریزی خلاقانه مدیران، می‌تواند به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب، افراد بسیاری را از سراسر جهان به سمت خود فراخواند. بروشور دیجیتالی جدید این فرصت را در اختیار افراد جهانگرد می‌گذارد تا با این شهر زیبا و البته کمتر شناخته شده بیشتر آشنا شوند و بازدید از آن را در اولویت برنامه‌های گردشگری خود قرار دهند.

علاوه بر این، مسافرانی که نرم‌افزار جدید را روی گوشی‌هایشان نصب می‌کنند می‌توانند برنامه سفر خود را به بهترین نحو ممکن طراحی کنند تا بهترین لحظات را در مقصد تجربه کنند و حتی به رزرو محل اقامت خود پیش از رسیدن به دونگال بپردازند.

کد خبر 507168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.